du älskar henne ända till september

onsdag onsdag.image53
 igår fick jag ansvaret att bli "Elevambassadör", typ; jaha okej? jag kan ju säga att jag vet i alla fall
 inte vad det är. och det visste typ inte min lärare heller. hon hade dessutom "kollat fel" så jag skulle varit på ett möte igår vid 9 tiden och jag ficka reda på det vid 11.30. tack tack. i vilket fall så skulle det börja idag HALV 8! (No way José att jag pallrar mig dit) och igår så kunde jag inte somna, eller jo, jag kanske hade kunnat det, men jag låg och pratade med Niklas, och det var typ hur kul som helst? han skulle referera en film för mig, och han kom verkligen in i det, haha, gölle. nåja, hade dundrande huvudvärk igårkväll, så tänkte skylla på det. ställde klockan på 7 och så ringde jag och sjukanmälde mig ock skickade iväg ett sms til min lärare. sen somnade jag om och vaknade vid 11.30. verkligen behövligt. har fortfarande lite huvudvärk, men men. Nu har jag fått i mig lite frukost och sitter och smuttar på teet som inte dracks upp med knäckebröden. haha. Nu funderar jag på om jag ska åka ned på stan, sen hem och sen till träningen, eller ned på stan och direkt till träningen.. det senaste alternativet låter ju skönast. men vet ju inte vad jag handlar  (haha, kanske blir en soffa ändå?). sen känner man sig ju allmänt sexig i träningskläder. nåja. äsch. blir nog det senare alternativet ändå, för jag lär ju inte orka pallra mig ifrån här innan dess. slöfock, oh yeas. HAHA, appropå slöfock, så såg jag nått program om det nån gång, det var att ordet egentligen betyder typ "slak man", haha. eller asså att mannen inte fick upp den, ja fock är väl typ snopp (kuk, penis, you name it) och sen var den slö. nåja.  och detta är ord vi även använder på kvinnor idag, lite lustigt. muhu.

Efter träningen (Kalle är äntligen tillbaka!) så ska jag finaly play with märy! känns himla gött, får se vad vi kan hitta på för bus. Puss!

Åhh, hatar att msn typ är cp segt nu. Niklas förösker skicka en mapp som bara tar hundratiomiljoner år. lät den stå på över natten, jo men självklart har den ju blivit misslyckad och lagt ner mitt i. man får ju krupp. fuck.
Postat av: Marie

hahaha, alltså du börjar bli en västgöte (väschötte) "gölle" med det ö:et är SÅ härifrån :P

2007-04-11, 17:00:53 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag ska tydligen vara skyddsombud ngt, men ingen säger till mig när det är möte :(

2007-04-11, 17:39:18 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Malin

Tack så mycket. Din blogg är bra!

2007-04-11, 19:56:18 - URL: http://maouliiina.blogg.se
Postat av: Jasmin

Haha, sluta skolka Cissi!! :P hehe

2007-04-12, 13:16:13 - URL: http://www.jasminvolleyboll.blogg.se
Postat av: sara

Haha jag gillar klassiska tjejmovies ;D... filmkväll it is, men bara om det är popcorn och choklad med, jag gillar choklad!

2007-04-12, 19:07:55 - URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: sara

JUSTE, de va därför jag sat.. Ibland är ni volleybollare lite annorlunda än oss falköpingsbor förstår du, men okej i detta avseende var vi lika!

2007-04-12, 21:43:47 - URL: http://saaaris.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!