Jag saknar diiiiig

jag gör precis som när jag var liten
skriver hemlighetsfullt ett namn i min handflata
men det här namnet (ditt namn)
skrivs inte bara i handflatan
det hamnar utanpå handen
i armvecket
ja, till och med på benet
det skrivs på pappersbitar jag hittar
och karvas in i bänken jag sitter på
i varje ny sida i dagboken
och i nästan varje dikt

sex bokstäver som bildar något fantastiskt.


image59
NIKLAS

Tack gode gud att du kommer på fredag.
I can't stand it.

Postat av: emma

yey! Tack ska du ha! Gillar din blogg också, finfin!

2007-04-19, 15:46:52 -
Postat av: Nirre

Sanknar dig massor ÄLSKOOOO PÄLSKOOO
ps. ses i morgon:)

2007-04-19, 18:23:36 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!