Li-li-li-liiista!

Namn: Ceciliiiiaa
Smeknamn: Cissi, Cillen, Bigass, Cirre, THE WORLDS GREATEST and so on.
Födelsedag: 15 april! (IMORGON!)
Födelseort: Danderyyyd
Ögonfärg: Grådaskiga
Hårfärg: Blond.
Pluggar/Jobbar: Pluggar Barn och fritidsprogrammet på underbara Ålleberg
Familj: Mamma, pappa, broder

FAVORIT...
Färg: Rosa och brunt
Plats: hm, kluring. mittt landställe på sommaren ä lovely, men det mesta beror ju på vad jag har för folk omkring mig.
Spel: typ pictonary kan vara otroligt frustrerande. och kul om man vinner..
Drog: Musik, choklad, Niklas
Film: det finns ju flera flera!
Djur: Hund, eller Saras kanin kanske. eller min underbara hamster (hmpf..)
Affär: H&M i alla lägen! typ?
Serie: På tv är det Cityakuten & hundrahöjdare. I tidningen gillar jag Elivs.
Skor: ooh, allt är ju relativt, eror ju på vad man har på sig! men mina bruna converse funkar ju alltid.
Internetaktivitet: haha, typ aldrig? (liar liar, pants on fire!)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: haha, jo men det är lite svårt att sminka sig annars.
Gnälla: det händer väl.. men jag ser oftast nått positivt i saker ändå.
Skrika: haha, om det är hg ljudvolym runtomkring? eller nån som är långt bort..
Sova: så mycket som möjligt!... på morgonen.
Ha ångest: haha, ja när jag tänker på mina betyg, och vad jag inte gör för att dem sak bli bra.
Skada dig själv med flit: haha, nej?
Ta mediciner du inte borde ta: öhm. nej?
Vilja dö: Nej? känns lite onödigt när det finns så mycket att leva för!
Drömma mardrömmar: jo, det händer, men oftast är det vanliga drömmar.
Drömma sexdrömmar: jag brukar inte, men det har hänt. haha
Ta droger: nää, men alkohol räknas som en drog hajag hört, så mycket sällan då.
Försöka vara annorlunda: jag ÄR annorlunda?
Klä dig i svart: jo men svart är ju alltid classy, funkar ju liksom.
Gå till kyrkan: nää, inte direkt, nån julmässa eller så kanske.
Gå i skolan: Jo, jag förösker, men denna vecka blev det itne så mycket. men annars alltid!
Röka: Nää, jag är ju idrottare!
Ha sex: Händer ju inte allt för ofta.
Ljuga: Nää, inte så ofta, kanske nödlögner?
Hata folk: tar en himla massa energi, brukar mer ogilla..
Lita på folk: Ja, inte alla såklart. men det måste man nog, annars mår man inte så bra tror jag

NÄR...
Åt du senast: Några minuter sedan, halvrostade mackor, när min rost dampade. argh!
Läste du en bok senast: för kanske två veckor sen? men jag kom inte så långt:P
Var du på konsert senast: Winnerbäck på zinken i somras! love!
Köpte du något senast: present till elin..
Kysste du någon senast: hm.. typ en vecka sen..
Svor du senast: har inte pratat med någon idag, så det var väl igår. haha
Sjöng du senast: kanske lite igår..?
Klagade du senast: idag klagade jag i mitt huvud, på den dumma brörosten!
Är det sommar: det är typ det ute nu, ska nog lägga mig på balkongen och sooola!

VEM...
Saknar du:Johanna (KOM HEM!) och lite Niklas som vanligt..
Vill du döda: Nettan?
Rörde dig sist: Nettan.. hon tafsade mest hela kvällen igår!
Vill du slå: haha,, ingen?
Kysste dig sist: niklas.
Vill du kittla: öhm, vet inte.
Kramade du sist: hmm. kramade lite på elin på träningen igår.
Vill du prata med: haha, jag vet inte? ingen? har morgonröst nu..typ?
Skrek du på sist: oj,jag skrek igår när vi hade fotbollsmatch uppvärmning på träningen. "UPP MED ER DÅ ROSA!" det var think pink mot smurfarna, plus att dem fick lite hjälp. haha
Vill du vara som: hmm.. nån snygg kändis kanske? annars trivs jag ganska bra med att vara Cecilia
Sårade dig sist: hm. jag vet inte? då var det nog länge sen.
Vill du bli galet full med: ELIN OCH MARIE, toniiiight! :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Marie fick mig att skratta en hel del igår, you go Nettish!
Fick du sms från senast: Elin.. typ vid 02.15?
Ringde dig senast: marie igår när vi missade varandra..

HAR DU...
För många vänner: nesch! "man kna aldrig få för många vänner"
Förföljelsemani: Haha, det får marie avgöra?
Tvångstankar: joo, det finns ju en del, A-brunn and so on..
Någon annan psykisk sjukdom: nää, kan man ens kalla tvångtankar för en psykisk sjukdom?
Skadat någon: haha, jo det har jag nog gjort, folk brukar säga att jag är hårdhänt, sorry folks.
Färgat håret: Yeah. jag  varit både brun och rödhårig. HAHA
Brutit några ben: hm, jo nyckelbenet och så har jag knäckt en handled. haha
Några piercings: hm, om öron räknas så har jag 5.
Några tatueringar: nää, men det kommer nog.
Egen dator: jappsi!
Gjort bort dig rejält: Ööhm.. Ja? alldeles för många gånger.
Bra självförtroende: haha, det varierar väl, men det är rätt bra!
Komplex: Vem har inte det?
Kysst någon: Jaao.
Haft sex: jo men det har väl hänt det med nån gång.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nopp. förlåt för det med.
Bjudit ut någon: hmm. minns inte riktigt, men jag ahr ju varit på en dejt eller två, men dem är ju ömesidiga liksom.
Varit kär: Ja?!
Blivit kär i någon på nätet: haha, jag tror marie får svara på den också..?
Dumpat någon: HAHA, jaa, jag var värsta heartbreakern ett tag..
Blivit dumpad: hmm.. jag tror faktiskt inte det har hänt? jo kanske i lågstadiet..
Velat vara otrogen: neej.
Varit otrogen: (viskar) ja. men det har en bra förklaring.
Stulit någonting: jaa! en kritask när jag var typ feeeem. och en gång en glaskula, men den fick jag lämna tillbaka.
Lämnat landet: jodå.
Rymt hemifrån: jag har lurat att jag rymde, lämnade en lapp och gömde mig under sängen? haha
Tuttat eld på nåt: haha, ja, men ite på riktigt sådär. bara nått papper eller så.
Gjort något olagligt: jo, lite kanske.

HUR...
Går du: hm, manligt?
Svarar du i telefonen: "ja det är Cissi" men när jag ringer upp folk kan jag få anik och inte veta om jag ska säga Cissi eller Cecilia, så kan det blir "hej det är Cissisisiilia" haha.
Fördriver du tiden: går i skolan, tränar, datanördar mig.
Mycket pengar har du: haha, vet inte faktiskt:P men jag blir rik imorgon när jag får mitt sparkonto!
Tjänar du pengar: man får ju studiebidrag, plus att ag har snälla föräldrar.
Bäddar du sängen: haha, nää, då kommer såna där kvalster, det vill man inte.
Ofta diskar du: vi har ingen diskmaskin. så man måste ju. när det inte finns fler rena glas. haha
Ofta städar du:  oftast när det är kris. men jobbigt att göra allt själv ju.
Går det på jobbet: haha, SKITBRA!
Många stör du dig på: hm, jaa, jag vet ju en person iaf.
Ofta träffar du din familj: jaa, typ; sommarlov, jullov, påsklov.
Mycket äter du: det beror ju lite på hur hungrig jag är. men mer än vad "normala" (bantare!) gör.
Postat av: Marie

det är kuuuuul när du fyller i listor! nu ska jag duscha, hihi. SMACK på dig.

2007-04-14, 15:44:42 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: sara

GRATTIS, för det första... För det andra är ju fan inte du kort! Eller det beror väl givetvis på vem man jämför med DOCK =P

2007-04-15, 20:30:35 - URL: http://saaaris.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!