tisdag

idag har jag klippt mig, hängt med mormor&morfar och tränat! orkar inte berätta så mkt, så ni får en tråklista, som jag tycker är roligast! höhö. samma som förut, fast inte på engelska?

Hur känner jag mig idag? - still summer (marit bergman)
Vad har jag tänkt lite extra på idag? - beware of the dog (jamelia)
Vad tycker jag om julen? -
smile (lilly allen)
Vad vill jag helst ha i julklapp? - so sally can wait (oasis)
Vad gör mig lycklig? - flying without wings (westlife)
Vad tycker mina vänner egentligen om mig? -Julia (marit bergman)
Vad är första intrycket av mig? - wonderwall (oasis)
Hur kommer jag att dö? - with or without you (u2)
Ett riktigt bra råd till mig? -det här är vad som säger (säkert)
Hur skulle jag kunna glädja mig själv? - bionic woman (robyn)
Vad får mig att bli ihågkommen? - space between us (sister hazel)
Vad ska jag göra av mitt liv? - surreal (sister hazel)
Vad händer mig imorgon? - all i can say (lene marlin)
Vad borde jag göra just nu? - talk (coldplay)


ORK. ahha, den blev ju as tråkig. måste hitta en bättre till en annan gång..

GRATTIS NETTAN, som får springa med.
Postat av: Andréa

Ja, men imorron är jag hemma iallafall.. du kanske kan få komma på fika hemma hos mig i sollentuna? Jag är hemma hela dagen så om du vill är det bara att kika färbi!! Du kan väl skicka ett sms: 0738-061177.. Kramar!

2007-04-04, 15:54:12 -
Postat av: Marie

wihooooooo, en löprunda när du kommer tillbaka eller? ;)

2007-04-04, 18:51:29 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!