blondiner har roligare (iaf jag o Marre)

image104
jajajaaaaaaa, mina vänner, på torsdag drar vi. det kommer bli alla tiders resa, no doubt. men låt mig berätta vad jag gjort hittills, om nu någon skulle bry sig (Karro kanske?)

well, när Marre åkt hem så stannade även jag hemma. fick min promenad och te med johanna och Sanna. (även mackor och vattenmelon) det var mys, i like you girls. på fredagn kom Niklas vid halv 12 tiden och jag mötte upp honom och åkte till landet. på kvällen var vi på norrmansö på middag och lördag sov vi mest sen chillade vi och åt lunch hos Tony och Mari, de kom sedan ned på middag. well, på söndagen gjorde vi väl inte så mycket heller, haha, och sen åkte han hem. Ina kom när hon slutat jobba och sen kom Bella. Ina fick mig att baka en kladdkaka och sen så såg vi film, Elisabethtown. vet inte varför jag fastnat för den, den är ju typ precis som alla andra. men just all bra musik och att det är roadtrip, det gillar jag. haha. se den!

sen så orkade inte Ina åka hem, så hon sov med mig i lillstugan, slapp jag sova själv. haha. sen måndag, Ina vaknade och kramade mig goodbye, hon skulle ju jobba stackare. usch, känns så hemskt att veta att man kramar nån som man kanske inte ser på ett år, samma med Bella. nu är liksom landet avslutat för i år. inte nice. well, när jag vaknade på riktigt sen så käkade jag lite frulle sen tyckte pappa viskulle ta Anna-Bella (våran/hans kajak) så vi rullade ned den till vattnet och så paddlade jag ut en bit, kändes skönt att röra på sig faktiskt. och solen bara steeekte! helt sjukt vilket underbart väder. paddlade mig bort till Elins brygga och chillade lite, haha, sen paddlade jag tillbaka. pappa skulle då ta över men han var hemma och hämtade nått så jag la mig vid mamma på bryggan och solade lite.. sen paddlade jag lite igen och sådär höll jag på tills han kom. när vi väl tog oss hem sen så tog jag upp en bok och vilade/solade på altanen. så himla sommar, och nice som fän.

efter middagen så åkte jag hem till vallentuna. det var skönt det med. bror stor var hemma men han drog efter ett tag, ville väl att jag skulle hänka (jag FICK hänka) men jag orkade inte. tog lite glass och satte på en film istället. blev rätt sent ändå. imorses så var jag rätt trött, men jag tog mig upp. shopping stod på listan (ja, igen!) och moster min kom och hämtade mig vid 10, fick ju en heeel del handlat, igen! tur som man hade så var ju moster villig att betala ja, typ allt. haha, livet har sina goda stunder...
åkte efter antal timmars shopping till mormor&morfar och käkade lunch, var jättehungrig, men fick fisk, blä, förlåt. jag lovar jag åt fint och sa hur bra det smakade. sen fick vi fika och sen lite pengar (yes!) sen åkte vi hem.

imorgon är ännu en bra dag på schemat! PARKSOMMAR (just another summer) Säkert! Moneybrother och Salem al Fakir ska dit, med mig, Sanna och Sanna! så himla trevligt det kommer bli. kanske så åker vi dit tidigare, kollar på björnarna och fikar lite, sen är det ljuvlig musik som gäller! jag är säker på att det blir toppen, Ni är bra tjejer.

sen är det plötsligt torsdag och Marre kommer igen. och ja, ni vet ju alla vad som väntar. sol, strand och drinkar!

Mina andra brudar här hemma (+Emma) åkte till Bulgarien idag, hoppas dem får kul och att alla kommer hem hela, man vet ju aldrig nu för tiden. jag kommer säkert åka på en snyting på Kos, vem annars?

njut av solen nu!
ciao bella!
Postat av: karolina

Jag läser alltid din blogg.. ditt liv förgyller mitt liv.. =) Kommer sakna dig som fan.. Kommer kännas konstigt att inte åka upp till falköping igen.. Men de får bli besök..
ha så jätteroligt på Kos.. och dansa lite för mig.:)

2007-08-07, 17:04:17 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Fanny

jadu det går undan nu.. men det är gött som fan att ha nåt och göra fastän att det är mycket! nu kommer jag iallafall tjäna pengar så jag kan överleva, det är alltid nåt :P det är jobb som operatör, på en fabrik som tillverkar bilglas. låter väl inte alltför skoj kanske men det är faktiskt riktigt bra, folket gör mycket =) längtar du till skolan eller? ;)

2007-08-07, 18:50:53 -
Postat av: Elin

gött kos är ju aldrig fel..det blir till att festa till det rejält då?!..min cypern vistelse lär ju bli lite mer chill på stranden än dans på bardiskar=)men ack så underbart..
du får ha det kanon där nere och ta hand om dig ;)
puss å kram!

2007-08-07, 19:22:11 -
Postat av: Marie

wihooooo, tomorrow tomorrow, nananananaaaaaa! nu måste jag ta tag i dagen :D puss!

2007-08-08, 08:18:39 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Catherine

det är konstaterat, blondiner HAR roligare ;)

2007-08-25, 16:56:15 - URL: http://catat.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!