det är ju helt otroligt

okej, längesen det var uppdatering hära. men de fyra sista dagarna har varit absolutely wooonderful. det var nämligen så att min "flickvän" (appropå pride festivalen, höhö) pallrade sig upp hit till stockholm. vi chillade och åkte båt på landet... vi shoppade upp varenda slant vi hade i fickan i den stora staden och vi gjorde ett försöka till fest. och jag måste säga att alla tre grejer var väldigt roliga, även om vi kanske inte hittade allt vi skulle ha på stan och inte kom in riktigt där vi ville. överlag var det ändå väldigt roligt, och trött. haha, vi var ganska degiga. men men. jag kan ju bara säga en sak, och det är att strand, sol och fetingparty en vecka kommer bli så jävla bra. mi unt Marre in das Kos. wiho! vi har nu även köpt strandoutfits så alla som ser oss coola får gärna komma fram och hälsa! (living after the sunset)

(Marre, det var skittomt när du åkte. men snart ses vi ju igen.)

innan detta så hängde jag en hel del med Emma, vi skulle planera och fixa vår tatuering och när allt verkar lösa sig så skiter det sig istället, så det är fortfarande ingen sån på mig. men det kommer väl, tids nog. jag har såklart vart med Carro, Bella, Elin, Pillis, Ina och alla andra gansters på landet. Sanna och Sanna och Johanna har jag såklart med träffat, och det blev t.o.m en utgång till TEGEL, hör och häpna gott folk. Carro drog med mig och där träffade jag ändå några najsa människor t.e.x tegel legenden själv, Robbson det var himla trevligt och det var kul att komma ut med Carro för det har ju typ aldrig hänt förut.

well, ikväll så ska jag Johanna och troligtvis Sanna J ta en långpromenad. sen blir det väl lite te mys och så som det brukar. det gillar jag. imorgon kommer Niklas så drar vi upp till landet direkt. det blir nog en myshelg. ska ju träffa Ina direkt, hon får skjutsa oss hem. haha, jag älskar Norrtälje på sommaren. så är det bara.

MEN PEOPLE! det som typ är det häftigaste av allt, det är attimage103 idag när jag lämnat Marie på centralstationen och beger mig ned i tunnelbanan så ser jag en feja jag känner igen, ni vet, som en gammal vän. och sen får jag typ gåshud och jag blir helt varm i magen, gissa vem det vaaaar!?!?! MARIT BERGMAN! jag liksom fattar ingenting, igår så rev jag ut en bild på henne i tidningen, läste att hon inte ville göra flera skivor för att alla bara laddar hem (nu var det ju inte riktigt så men), NO! tänkte jag och sen dagen efter så bara är hon där, som oss andra ödliga. så himla sjukt. haha, och jag tänkte att jag skulle ta tag i henne, säga åt henne att fortsätta, ge ut skivor o allt det där. eller bara berömma allt det hon gör som är så fantastiskt? vet ni vad jag gör? jag gör ingenting. jag bara glor som ett fån och låter henne passera. snacka om att inte catch a moment.



(men denna dag, I won't forget. ska fira den varje år!)
Postat av: karro

vad har min 08a gjort i sommar.. :) vill ju veta allt..

2007-08-02, 20:01:00 -
Postat av: Marie

i miss youuuuu already! blö.. nu har jag en helg med jobb framför mig, sedan är det bara förberedelser och pepping som gäller! pepp pepp pepp!

2007-08-03, 08:20:08 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!