you know i can't get over

skolan är igång, jag är pluggis och läser utökat program, varje gång jag har den lektionen så har jag ångest om jag vekrligen borde läsa den, tänk om jag inte behöver den, men tänk OM jag behöver den. usch.
Vi leker med våra lammisar och det är kul, allt är kul i början. lever med ständig träningsvärk nu, jag och Lovisa har gått och blivit seriösa, kan ju vara därför.

 Just idag saknar jag Ernesa lite extra. Karolina vill jag ska börja trean igen, med mig (Karro, jag har karmat Josse från dig iaf, vet inte om hon blev rädd eller tyckte om det) och jag saknar Ellenbollen på träningarna. du är cool. okej, mycket sakna, men det är sant.
(jag saknar Maries långtradare med, i helgen ska du få en puss!)

Ni får en lista idag. enjoy!


har du...
 
( ) blivit dumpad. (inte vad jag minss, haha)
(x) dumpat någon.
(x) varit kär i någon som inte kännt samma sak. (Salem Al Fakir?)
(/) varit tillsammans med någon i över 2 år. (jag är fan nära nu)
(x) strulat.
( ) vaknat med blod i munnen.
( ) försökt ta ditt liv.
(x) gråtit dej till sömns.
(x) vaknat gråtande.
(x) slagit någon.
(/) skolkat. (jag är "sjuk")
( ) velat mörda någon.
(x) mer än 10 par svarta kläder.
( ) mer än 10 par vita kläder.
( ) bråkat med din/dina bästa vänner.
(x) har mer än en bästa vän.
(x) mycket kompisar.
(x) bra betyg. (STUD!)

skulle du kunna...

(x) dela resten av ditt liv med någon speciell.
(x) offra ditt liv för någon.(det märker man väl när man sitter i den sitsen)
(x) leva på grönsaker.
(x) leva en vecka utan att äta. (äh, ingenting är omöjligt)
(x) kyssa en kompis. (Bara om det är du marre)
(x) krama en kille.

du...

(x) är kär.
(x) har dålig ekonomi. (öhm, knapp inkomst? men en mami&pap)
( ) lever ensam.
( ) hatar mer än 3 peroner. (sånt slöseri med tid)
(x) har mobil.
(x) har egen lägenhet (med två andra bruds)
( ) har egen bil.
( ) har egen moppe.
( ) brukar se på teve mycket. (hör mer till data-nörd befolkningen)
(x) har kontakt med kompisar via sms/data.
(x) har pojkvän.
( ) har körkort.
Postat av: Catherine

att hat är slöseri med tid är bra tänkt! onödigt att slösa energi på folk man inte gillar liksom!

2007-08-29, 15:14:56 - URL: http://catat.blogg.se
Postat av: karolina

Vad gulligt att jag fick vara med på din blogg.. =) /sjukt stolt/ Jag lovar komma och hälsa på snart.. då ska det fikas som bara den.. =) och jag bjuder.. :D puss på dig snygglo

2007-08-29, 20:40:25 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Mickis

jaa, det är en bra linje! :) det är ju ett SP program, så du läser matte, svenska osv. men sen har vi extra inriktingar på teambilding, pedagogsikt ledarskap etc. :)

2007-08-30, 11:05:43 -
Postat av: Mickis

jaadu, vad vill jag bli när jag bli stor? jag har ty palltid velat bli idrottslärare :P , så det kanske är något att satsa på. Vad har du tänkt att bli då?

2007-08-31, 10:15:24 -
Postat av: Mickis

Jaha.. :) men idrott är ju kul! haha
det lät ju jätte bra! men då måste väl du läsa vidare efter gymnasiet? vart tar du vägen då då? :)

2007-09-01, 12:51:53 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!