det är ödet

jag vet att det är det. Salem Al Fakir är kär i mig. tittar på Bollibompa och inser snabbt att det är hans bror (Nassim) som är programledare. två sekunder senare dyker deras hemliga gäst upp; Salem Al Fakir. det är inget annat än ödet, han är kär i mig. helt klart. förmodligen kommer han till Örebro imorn för att fria och så kommer vi flytta till kärleksland och Sara Röd får vara libro. och eftersom hon är så glad för min skull går det skitbra för henne. och vi vinner. och jag och Salem, forever and ever. (SaraRöd kommer sen till kärleksland och blir ihop med Nassim, så lever vi lyckliga i alla våra dagar och får massa afro-barn sen) <3!

image271
That's just how it is and it won't change.
Postat av: Lisa .

men jag då ?!?! jag ska ju gifta mig med honom !

2007-12-16, 01:09:02 -
Postat av: C.

öhm. det tror jag knappast. eftersom han är kär i mig.

2007-12-16, 11:03:45 -
Postat av: S.röd

wiho, heja ödet.
i like it.
kärleksland here we come.

2007-12-16, 11:47:09 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!