en snabbis då...

japp. som rubriken lyder, det blir ett kort snabbt inlägg. everybody! I'm back! stockholm calling. sitter här i mitt barndomshem och sniffar på snuttefilten.. nä inte riktigt, men nästan. för johanna kom förbi nyss, hon skulle till skolan och tåget så hon skickade ett mess o sa att hon ar utanför mitt fönster, gull! så nu har vi sagt hej och försökt smida planer... ungen jobbar ju så mkt...
MEN! det är den 19/12 idag! det vill säga min och EMSKIS dag!! :D ska ta mig till Uppsala väldigt snart (därför jag stressar) och äntligen fixa våran tatuering!! woho, det kommer bli great. och speciellt att träffa henne, hr ju itne setts sen i somras!! aaah, ilacilla. men nu, nu är det dags.
image273


(juste, mamma berättade att hon hittat hit, så; HEJ MAMMA!)
Postat av: Emelie

Jo det kan jag förstå!! vadå gick han inte till volleybollen heller då? Är han för inne i datan eller?:S Tråkigt att han drar för han så snäll juh! När kommer du ner till helsingborg då? Puss

2007-12-19, 12:37:35 - URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: ernesa

vad blir de för tatto???=) miss alot

2007-12-19, 14:15:20 -
Postat av: Andréa

Å snart är det träning också ju =) Ska bli skoj, skoj, skoj!!

2007-12-19, 18:26:43 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!