man blir ju less på't

hm, veckan har gått och träningarna bra. Lovisa drömde förra veckan att jag stukade foten, HAHA, sa vi och tränadeimage101 vidare. idag gjorde vi inte det. jag stukade foten. och imorn åker vi. känns ju jävligt bra, eller inte. det som är "bra" är ju att jag stukat foten en eller två gånger tidigare, vilket gör det betydligt lindrigare denna gång. dock så försvinner ju en del av rörligheten osv. men det är bara smärta försöker jag tänka. för det är ju det, min tränare har lovat voltaren hela veckan om det behövs.  så nu sitter jag här när de andra ska iväg och träna. jag får ju turen att jag hinner tvätta och så istället. wiho. OCH jag ska försöka ta mig in i duschen med, får väl bli nått halvliggandes projekt, well, jag måste ju bli ren på nått vis. haha.
(obs! det är inte mina fötter på bilden. för nej, jag är inte SÅ hårig)

det bara regnar och regnar, visserligen mer eller mindre, och det är väl bra? man får hoppas på uppehåll under de minuterna det tar att cykla till hallen. men jag har hört att det ska bli fint väder i Frankrike, så det känns bra. dock finns det ju ingen tid till att sola eller så, men det kan ju vara kul om man fick se solen mellan bussen och hallen och bussen och hotellet. eller vad säger ni?
usch, måste packa också.. har iaf fått ned alla Sverige kläder, så nu ska allt annat i, handdukar och tandborste osv osv. det blir nog bra. juste! måste ladda nytt på mp3n också!

ja, men det blir nog bra tillslut. nu ska jag nog ta mig en macka och sen halta ned till tvätten...

I'll be back!
Postat av: Marie

varför ljuger du för? det är ju visst dina fötter!

2007-07-12, 19:00:30 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Elin

Så länge de inte är sol kan du ju hoppa att raka benen!! smart

2007-07-12, 23:27:31 - URL: http://snorren.blogg.se
Postat av: karro

Lycka till i Frankrike

2007-07-15, 10:58:58 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Marie

idag kommer du heeeeem!

2007-07-19, 11:52:24 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!