snurrigt värre

tisdag tisdag, vad betyder det? joooooo, ALLSÅNG PÅ SKANSEN! haha, okej nu kanske jag tar i, riktigt så allvarligtimage100 är det väl inte? har aldrig sett det förr men jag såg det första tisdagen hemma hos Ina, så nu skulle jag se det med Elin. men såååklart, dissar hon mig? bajsiga hon, hon påstod att hon var sjuk. men va fasen. well, jag fick ta Ellinor istället (och det är inte så illa må jag säga). och jag (vi) trodde nästan vi skulle dö när jag såg Jerry Williams (vilket inte ens är han namn) asså herreguuuud (som en brat ja) haha, första låten gjorde han nått cp med handen hela tiden, som att den var helt stel och jag vet inte, han är liksom en gubbe som tror att han är 25? tog i som jag vet inte vad och den andra låten (jomenvisst, han fick göra två) där får han nått damp i benet? som han envisas med att lyfta var och varannan sekund. jag säger då det,han såg helt mongo ut alltså. då börjar man ju undra vart världen är påväg, typ. sen var det nått långhårigt som spelade dragspel, jättefräsig. nån mer än jag som såg och störde sig?

MEN!b vet ni en sak som är sjuuukt kass? jo, min kamera typ dog igår. den är verkligen stendöd (och nej, det är inte slut på batterier) den reagerar med några svaga blinkningar och den så händer inget mer. själva linsen (haha, jag har noll-koll på delarna) har kommit ut lite lite, men sen har den stannat. Den började surra läskigt igår med när jag tryckte igång den. well, jag och Sara pallrade oss ned till Expert efter träningen ör att kolla vad dem sa (man hoppades de skulle vara lite bättre på det där än jag) men det visade sig att dem sa det jag fruktat; "det är väl bara att skicka in den". jag typ; noooo. det betyder ju att jag inte kan ha med den till Frankrike. så himla bajs. hade ju laddat för det. men jag får väl ta med min gamla, som har plats för typ 20 bilder. pappa sa att jag fick köpaett nytt minneskort till den om jag ville, men det känns ju dumt när jag ändå inte kommer använda den när jag får tillbaka min nya. så jag får väl ta lite kort och sen be alla skicka till mig. suck. och jag lämnade inte in den nu, för jag har typ inga garantipapper här eller nått, och den rä ju köpt i sthlm, så pratade med pappa och han sa att han visste vart den skulle lämnas in och dem hade stängt v.28-29. såklart. så jag kommer ju aaaldrig få den känns det som. kanske skulle köpa ett nytt minneskort ändå. om det nu finns till dne stenåldersgrejen. tål att tänkas på. pust.

träningarna går väl bättre och bättre, och det är väl det som är meningen. nu tränar vi mellan 9.30-11.30 och sen 16-18.30. jag börjar känns mig trött i kroppen trots två dagars ledigt nyss. idag var Kalle borta och jag får typ panik på Martin Ks träningar, jag blir typ deprimerad? han har blivit sååå grinig och gnällig och typ hatar oss. usch säger jag bara. well well.

och till sist, Marie, tack för det nya albumet, lyssnar gärnet och äääääälskar det.. hjärta.
Postat av: Elin

Cecilia älskling! Förlååt för igår. men du hade verkligen inte velat vart med mig. Haha sinnes. men du jag saknar dig och vill leka!! Helt serri!!

2007-07-11, 17:00:54 - URL: http://snorren.blogg.se
Postat av: Elin

Cecilia älskling! Förlååt för igår. men du hade verkligen inte velat vart med mig. Haha sinnes. men du jag saknar dig och vill leka!! Helt serri!!

2007-07-11, 17:01:09 - URL: http://snorren.blogg.se
Postat av: Marie

jag kan smiska martin om du vill?

2007-07-11, 19:40:03 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Cissi

marie: PLEASE do that. jag skulle bli äcklad som fan, men ändå?
elin: men jaha. tänkte du inte ringa då? börjar bli vääädligt knappt om tid...

2007-07-11, 20:46:13 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Marie

jag drar på mig min bödelmössa så ser han inte vem jag är, moahaha. sen kör jag med mattpiskan tills han skriker som en liten gris!

2007-07-11, 21:00:51 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Cissi

marie: nu mår jag ännu sämre? det där med gris och så. jag kan bara tänka mig att han gillar det? vara den i underläge osv. USCH!

2007-07-12, 13:08:14 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!