sommar och ångest?

well well. här sitter man igen, med nästan samma ångest som förra året, och det är fortfarande inte jag som tar studenten. haha, helt weird tycker ni, alla bara älskar ju studenten, men hey, den som inte har ångest laddad glädje ljuger nog, iaf om man går på volleybollgymnasiet. alltså, första grejen är ju att folk man tycker om ochimage91 träffar varje dag (man träffar dem mer än sin familj) ska flytta ifrån en, aldrig roligt. kanske framförallt fyra små filurer. (ja Karro, du är garanterat en av dem). visst är det mycket glädje dessa dagar, solen skiner, det är frihet och det är bara så himla bra alltihopa. men, jag har ändå ångest när jag tänker på att det är bara ett år kvar tills det är Think Pink som ska splittras. ett nytt liv som ska börja, någon annanstans ska man börja om från noll igen. känns bara lite tungt när man precis byggt upp ett nytt fungerande liv, med nya vänner. självklart (som jag sagt tusen gånger) vill jag ut på nya äventyr, testa livet på riktigt. men i vad man än gör eller väljer för väg, sker en förändring, något försvinner och ersätts av något nytt.


nog om sånt tjafs!
GISSA vad jag blev lottad till att göra idag? alltså jag dööör, har haft feta oturen idag när det gäller lottning! (Dock image92vann Peter och jag (min blivade man tydligen) pappersflygplanstävlingen idag! HIGH FIVE) jo jag ska nämligen hålla i flaggan LÄNGST FRAM på KORTEGEN som studenterna ska gå! verkligen "jag är stolt som har ett år kvar" okej, förhoppningsvis så kommer alla skita i mig med tanke på att det är kortegen dem vill se. men ändå, tänk alla som tar pics och så kommer jag med på ett hörn som värsta nörden. well, jag blev iaf lottad med min sambo Emma, och vi gjorde en till lottning där jag kanske bara behöver gå till Oden och inte hela vägen ned till torget, det hade ju känts ännu värre. men förhoppningsvis överlever jag även detta.

imorgon är det Sveriges nationaldag! detta måste självklart (?) firas, vi gör det med UTSPARK för våra 3or! alla är på Toga party ikväll så jag vågar faktisk skriva det! vi har suttit och grubblat fram och tillbaka och tänker inte göra en så vidrig som det var förra året, utan en riktigt rolig! kan berätta att första priset är 30 alkoläsk, vilket kanske skulle sitta fint till studenten på fredag! (jag vet, vi har vart sjukt generösa)

idag hade jag historia på morgonen, vi pratade betyg och fikade, tog inte så lång tid. sne cyklade jag hem ochimage93 försökte fixa lite, hämtade sista tvätten och sånt nyttigt ni vet. sen så åkte jag o hade en lektion till, som var rätt nice, (det var där jag vann flygplanstävligen). sen chilla lite i matsalen (ett måste) och sen var det massa jocks om projektarbetet, men som ändå känns rätt så bra nu. sen var det träning med Martin K, säge en hel del, men den blev faktiskt riktigt bra, massa cornerboll (=min bästa) och jag hoppade och höll på så jag var helt anfådd! haha, kände mig som världens mest otränade människa (eller, inte för att jag vet hur den känner sig men ja). sen kom jag hem, gjorde allt jag var tvungen till (typ duscha?) och var på möte hos Lovisa. nu är allt spikat för morgondagen (Utspark remember?). har pratat med mamma, lite pappa, niklas lite och maaaaary. vi har skrattat en del idag ;) plus! att vi håller på o lägga planer för sommaren! Looking forward! :)

nåja, hoppas ni haft en bra dag! och att ni alla får det soligt imorn!
(jag ska lätt jobba på brännan)
Postat av: Marie

du behööööver inte jobba på din bränna, unge! lämna det där jobbet till mig, haha :)

2007-06-06, 15:10:50 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Elin

CISSI du ser ju SKITLÅNG ut på den bilden där du har ett grönt linne. shiiiiitos

2007-06-06, 16:11:22 - URL: http://snorren.blogg.se
Postat av: Cecilia

Elin, jag ÄR skitlångt. har du inte märkt det? hur jag hukar mig hela tiden?

2007-06-06, 23:06:25 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Maria

vilka härliga bilder :)

2007-06-07, 18:43:38 - URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Elin

Cissi, men jaaha äre de du håller på med. du ser så konstig ut när du går. Men då vet jag varför. :)

2007-06-07, 20:07:28 - URL: http://snorren.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!