student, fest och grillning

igår var det studenten för folket här, så himla mycket lycka och sorg. nåja, det var fint iaf. sen på kvällen var det fest, det var supernice med en sjysst förfest och sen ett smockat Plantis. kul jul. blev kanske lite mycket dricka dock. men jag har varit så lagom så länge nu, så en gång gör ju inget. haha.

innan festen så var jag nere på stan och kollade när alla kom ned på torget, lämnade rosor och diverse saker. sen hittade jag Elin och Marie och vi köpte glass och kollade på alls om åkte med flaken. sen begav vi oss till Erik där vi fick mat och dryck. nice bajs.

sen gick jag hem till elin på kalas, (tack för presenten!) glass o sådär. sen gick jag hem och Niklas kom och SEN var festen :P

nu ska vi upp på fåraberget och grilla. ska bli myyyys!

ciao!
Postat av: kg

d är söööööööööt cissi! :)

2007-06-14, 10:24:13 - URL: http://www.nogg.se/kaarin

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!