studenten imorgon!

och fortfarande är den inte för mig, men ag är glad för det! :) har inhandlat lite saker att hänga kring halsen på folk idag, så det känns bara bra. fick ju komma ned en sväng på stan liksom ;)

jag har även gjort en otrolig nytta, vet inte om det var värt det eller inte. MEN! jag och Lisa har städat killarnas gemensamma utrymmen, för 1000:- vi fick alltså 500 var. det gick rätt fort i början, men sen blev det segt, vi höll på i många timmar och nu är jag heeelt slut. det var blev 2 kök och 3 toaletter (som förmodligen inte städats en enda gång sen början på 3an, om ens det) det var bara ett allrum så det var tur. nu är vi iaf klara och har slängt jag vet inte hur mycket grejer, porslin och skit som inte går att diska rent. nej fy bubblan, fattar inte hur man kan leva som dem gjort. och visst kändes det jävligt segt ibland, men jag kollade mitt konto idag, och det såg väl itne jääättekul ut precis, så de där 500 känns rätt goa nu ändå.

Imorgon blir det ganska tidigt ändå (därför måste jag sova nuuu) 9.30 ska jag o Emma befinna oss på skolan, kanske går ned till Oden vid 10 och sen får vi sitta med där lite om vi vill, får se hur kul det är, annars får jag cykla hem en sväng, hämta allt krims krams som måste med ned till torget. jaja, vi får se hur det blir. sen ska jag Elin och Marie till Erik och gratta (och stoppa i oss massa mat och gratis öl ;). sen har jag en spännande milkshake drink som jag har tänkt göra.. sen kommer Niklas och sen är det fest för hela slanten! det blir nog nice denna gången med. :)

have fun in the sun!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!