15 Mars, (1 månad till 18!)

jaaa, lika fort som det blir ljus blir det mörk igen. hata hata. grått o tråkigt igen, kanske p.g.a matchen igår? fuck it.

nåja, idag tror jag att jag skrivit mitt första IG, i matematik såklart. inte haft lektioner på typ 6 veckor och de tror jag ska minnas ngt? nono.  kanske lika bra att få IG, så man kan göra omprov och få bättre, än att få G och inte kunna göra ngt. nåja. babbel babbel.

Jag måste ta tag och läsa klart boken med. den är ju jävligt sad, haha, så man blir inte så glad av att läsa den, men ändå känner jag ju suget av att jag måste läsa. sen är det ju klart med.  när jag väl gjort det alltså.

En fråga; varför blir vattnet grumligt till vattenväxer? jag menar inte jättegrumligt så man inte ser in utan mer lite dassigt så att säga. inte så himla snyggt? Är det växten som ger ifrån sig något skumt eller? hmm...



En bra grej: Min far-far-away man, har skaffat hemtelefon! haha, inte en dag försent om vi säger så. men vilket leder till timmar på telefon med skratt o blablabla. nice i vilket fall.

en inte lika bra grej: Jag måste till tvätten och fixa nu. får se om jag har mer hjärna att skrivka ngt senare. haha.


SMELL YA LATER!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!