Fredag, på riktigt.

såå var det då fredag.
på riktigt denna gång. dock så blev ju inte torsdagen som en fredag. och det bidde inge fika med KG, tyvärris. meen, det kommer på måndag, så jag är glad. :)

idag var det ju simmning o det och även om jag var död så gick det, och det tog ju inte allt för lång tid så jag kunde plaska lite i dne varma poolen med.  (och nej det var inte ba kiss, för inga barn hade badat där än)
sen slapp jag vissa lektioner o babla så dagen blev rätt kort o bra ändå.

träningen gick också rätt bra, och jag ser fram emot matchen på söndag. det gör jag visserligen alltid. men ändå.
ikväll tog jag med mig Rikard och vi cyklade ned o köpte godis på ica, sen såg vi The Holiday som var en sån där vanlig gullig film. något längre dock. nannaa. sen har jag kollat lite på kill bill o samtidigt datanördat mig lite.

och imorgon kommer mami!
ska ned o hämta henne vid tåget vid 13 typ. så ska väl hinna vakna innan det bara. :)
anyway.

jag är trötter.

tack o  hej leverpastej

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!