imorgon smäller det!

jaaaa, så är det ääntligen torsdag, visserligen så trodde jag det var onsdag i tisdags, men nu har dagarna gått fort igen. haha, så fint väder och jag fortsätter att stråla. Imorgon är det alltså fredag, och det är fest fest feeest till hundratio procent, nu tycker ni jag överreagerar, men det har inte varit fest på såå länge och jag bara känner att det kommer bli skitbra. :Dska få använda mitt partysugrör och vara snygg, haha, åtminstone försöka. och appropå det har jag fortfarande inte valt utstyrsel utan ska förhoppningsvis smyga förbi Marie imorrn i hopp om att finna något snygg. jag är ganska säker på att jag hittar nått där, annars får jag snoka lite hos Karro osv, plocka ihop ngt, haha, efter halva kvällen är ju alla snygga så... tss. typ?

nu ska jag nog klippa till ett par gamla jeans så jag får ett par shorts, sen ska jag plocka ihop till gympan imorn sen hoppas jag min loove ringer och så är det så himla mycket natti!!!


Nädi

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!