Onsdag

onsdag onsdag. what to say?
weeeell, det där mötet imorses visade sig vara mer intressant än jag först anat. det var ganska trevligt och intressant att prata av sig lite i ett ämne man inte ens visste att man hade något att säga i. såå, ngt gott för världen har jag nog gjort. bah (typ)

träninge  gick rätt okej den med, var mest spel, dock med Martin K som tränare vilket är ett stoort minus. men jag överlevde. körde utan knäskydd för att jag ska ta o sluta använda knäna så mkt. haha, gör det lite ont kanske jag slutar... Jag har tänkt på det, volleybollen är sån vardaglig del i mitt liv att jag liksom knappt räknar in den. haha. ni vet alla såna dära vardagliga rutiner och grejer som man kanske uppskattar men som man bara tar för givet ska finnas där? när man berättar om det inser man att oj, det kanske är ganska mkt av det där i mitt liv. och man tänker ju alltid på det, och så många människor man träffat tack vare det. oj oj oj, pust. mååånga blir det. (lite love på det)

Jag håller på och fixar ett brev. (nej tyvärr johanna, det är inte till dig denna gång) och jag ska stoppa i så många grejer att jag itne vet om det får plats. måste fixa lite lösningar på detta. får grubbla lite. möhö.

Imorn är det "ledigt" som folk uttrycker sig, frilufsdag och man får typ göra vad man vill. jag och Lisen ska ta oss en långpromenad är det tänkt, sätta upp massa lappar om matchen på Onsdag (Till Falköpingsbor; ONSDAG 19:00 I FREJA, kvartsfinal mot Örebro!) och för er som INTE håller till i falköpingstrakten hänvisar jag till volleyboll.se och hotlinen.  vi spelar på söndag med, men det är i Örebro, så det får ni alla följa på hotlinen. om ni inte bor i Örebro förstås, varför nu nån från Örebro skulle läsa min blogg? aaanyway. det är kul emd kvart iaf. sen att det är stora som as är ju en annan femma. blörp.
det var ju tien de tjag skulle prata om utan att jag och Lisa ska ut och gå imorn och kanske käka ute nånstans innan träningen börjar 14. jag ska visst på samtal med Kalle (tränaren) först. måste komma ihåg det.
vad jag ännu mer måste komma ihåg är att ta mig ned till Lärcenter (nån som vet vart det ligger?) och prata med SYOn från skolan om vad man måste läsa o blablabla, till ett arbete jag gör. vet inte varför jag hade panik o ville ha möte så fort, nu måste jag ju använda min fritid till det. haha. jaja. måste komma ihåg iaf.

Nu ska jag nog fortsätta med att grubbla på brevet, få ngt gjort. kanske lite samhäll (NOT).
 

                       image26
från när vi var i Berlin i juni förra året och spelade lite träningsmatcher... ge mig lite sol?

PEACE!
Postat av: Malinka

tihi, jag är ju från örebro och jag läser =) skönt att höra att man är stor, händer inte allt för ofta =)

2007-03-07, 22:25:36 -
Postat av: Cecilia

hahahhahha, jag vet inte om det var just DIG jag syftade på, du kommer ju från Skaune ;)

2007-03-07, 22:31:45 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Anonym

när hon säger stor så menar hon kanske fet????? hon glömde skriva att ni har mustasch också..iallafall vissa av er...

2007-03-07, 22:32:58 -
Postat av: karin

lärcenter ligger ju typ vid mej jööö! haha tokfija.. du är alltbra go du!

2007-03-07, 22:36:25 - URL: http://www.nogg.se/kaarin
Postat av: Cecilia

karin: men du bor ju jäääääättelångt bort?

2007-03-07, 22:44:05 - URL: http://Cirre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!