Söndag söndag

image32jaa, så var det söndag sådär plötsligen. Men helgen har varit tipp topp enligt min mening. Som jag skrev igår så traskade jag iväg till Marie och jag var väl hos henne strax innan 15 skulle jag tro. när jag kom dit var det som ett bombnedslag. det var sjukt stökigt osv, hon hade ju sagt att hon höll på och städa, men jag fick känslan av att hon aldrig riktigt börjat. nåja. Jag peppade henne att fortsätta när det var jobbigt och efter många långa timmar så fick vi iaf fram lite yta att gå på! Jag fick våttorka och Marie dammsög där hon tidigare fuskat, det vill säga under mattor osv. haha. well well. jag var iaf nöjd när det var klart!

Vi skulle sedan slinga Maries hår och vi fick nog bort lite utväxt där, även om det inte var nån aha!-skillnad på resten av håret. well well. Elin o Marie skulle förbi en 20årsfest (40 kan man väl säga när dem är två?) och eftersom jag rä så snäll fick även jag följa med. vi hade turen att komma precis när det bjöds på glass och hann smaska lite o hälsa på trevligt folk innan vi åkte därifrån och tog en pizza istället. haha, familjepizza på eldorao var det! yummie. vi var nog inte så hungriga dock, för vi hade typ kunnat dela på en vanlig pizza, nåja. jag skratta iaf så jag hade kramp i magen ett antal gånger. thanks!

Efter det så strögade vi ett tag, vi-vet-vi-är-rätt-häftiga. haha det var iaf kul och sen åkte vi hem och valde en film. det blev Poseidon, "den handlar om vatten" sa Marie, och det hade hon rätt i. den var helt ok, Marie fick spasmer för att dem var instängda och hon kände sig stressad hela tiden, men inte allt för oväntat så överlevde dem ju, happy ending blabla.

Jag kom hem strax efter 2 tror jag. det betyder att jag sov typ 12h och var med Marie i 11. haha. wohey. det var iaf goodie.

Idag så har jag vaknat, solat lite lite, tills  haglet o all enorm blåst kom, feting nej tack på det säger jag bara. inte nice nånstaaans, för jag vill ha vååår! blörp. nåja. sen duschade jag och så har jag inte gjort så mkt, jo skrivit lite o ska göra klart nån pluggrej så jag känner mig lite nöjd med idag. haha. juste pannkakor till frukost med, gott gott, det blev florsocker på två och en med chokladsås, ahha, vi har ingen sylt eller glass hemma så. nåja, god frukost! blablabla.

Min krasse (eller Frasse som Jennifer säger) är sjukt kladdig, visste ni ett dem blir kladdiga? well, jag gjorde inte. och jag hade en stackars hund som trillade ned i krasseskålen inatt och imorse så satt det krasse fast i huvudet på den och den hade börjat växa där! trivdes tydligen bättre där.. skummisch. nåja.

over and out.
Postat av: Marie

ooooooh i wanna dance with somebody! nananananaaaaaaaaa!

2007-03-18, 17:16:37 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Lacka

Ja precis. Eftersmaken är dock något het. Haha. Men som sagt, gudomligt gott!

2007-03-18, 21:01:00 - URL: http://lacka.blogg.se
Postat av: Jassekasse

Hehe snäll du är Cilla! :D

2007-03-18, 21:52:30 -
Postat av: Jassekasse

Cilla är såååå snäll!! Bra vän!! :)

2007-03-18, 22:27:34 -
Postat av: Jassekasse

Cilla är såååå snäll!! Bra vän!! :)

2007-03-18, 22:30:03 -
Postat av: Jennifer

frasse krasse, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaevah ;)

2007-03-23, 18:56:49 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Märy

VILKET HÅR! marvelous!

2007-03-24, 15:39:16 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!