sunday, bloody sunday

bahaaaaaaa, varken glatt eller ilsket tror jag. eller jo, mest glatt ändå.

vi sammanfattar; matchen var bra i 20 bollar där vi är först till 8 och sen leder med 10-8. sen behöver vi inte prata mer om den matchen utan laddar om till Onsdag då det banne i mig måste hända ngt. och det är på tiden att jag är grym nu. har vart bra, idag skit och nu ska jag vara bäst. för de tär för i helvete slutspel.

Kom iaf hem hyfsat tidigt, himla skönt, ska föröska plugga lite ikväll. känner mig inte ett dugg sugen på fest, tjejerna ska äta pizza, men jag r inte sugen på det heller. ska nog läsa lite bok bara och sova. min ben börjar ge vika, de är alltid trötta nu för tiden. Imorgon på studiedagen ska jag till IKEA med min trogne upptäcksresande vän Marie. jag känner på mig att det kommer bli en toppendag, och om vi håller tummarna kanske vi kör rätt med..  tss, klart vi gööör! Du vet att jag litar på dig Nettan, du är en av få.

Blev sjukt sugen att lyssna på The Ark efter melodifestivlen igår, så nu ska jag lyssna på ngt gammalt album och se hur mkt jag klarar av att sjunga med. maha. tur att ni inte är här och slipper lyssna. haha.

Och Johanna, det kommer säkert ngt spännande till dig inom snar framtid. för vykort ska jag verkligen ha, och inte bara ett. du vet, när mor&bror var borta fick jag ett kort varje dag (!) så du har lite att bevisa du med......

Puss!
Postat av: Marie

Haha, upptäcksresande? :D

2007-03-11, 22:23:43 - URL: http://marre
Postat av: Marie

Haha, upptäcksresande? :D

2007-03-11, 22:23:57 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, jag tycker vi upptäcker rätt mkt när vi reser? :D

2007-03-12, 21:29:03 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!