glass är gott

japp, sitter och mumsar på lite glass med krossad choklad. yummiie! träning "imorses" kl 11.30 och sen lite mat på det. hem och chilla, handla frukost till johanny (och mig). käka en risifrutti (som jag egentligen inte tycker om?) och tillbaka till hallen och TRÄNINGSMATCH. det var nog bra att vi spelade denna, haha, alla så otroligt trögstartade. jag spelade 2 av 3 set. rätt skönt nu när jag ska spela hela matchen imorn. men man blir fan mer trött av att stå på bänken.. bara stå och stå. Nåja, matchen var väl inte den bästa vi spelat, men jag känner mig mer taggad och jag tror det kommer bli en bra match då! (Freja 18.00 <--- falköpingsbor)

efter matchen var det middag, så skönt att slippa laga själv! inte varje dag man får catering, haha. nåja. när jag kom hem var jag och Emma otroligt duktiga, plockade ihop alla vinterjackor och rensade ut vinterskor (blir ju en del när man är 3 tjejer) och stoppade upp allt på vinden. plockade även ned de sommarskor som låg där och väntade på att få komma fram till solen! så det känns gött, plus att det blir så mycket mer plats i hallen! nu kan man komma in o allt. haha. lovley.
Sen gick vi över till 21an och spelade lite sällskapsspel. alltid lika nice, jag och Emma vann naturligtvis. jag ville sluta när vi låg på topp, men Emma tjatade om en omgång till, jag föll och vi förlorade. haha. "Med andra ord" har ni kanske spelat? sjukt kul man får ett ord och ska helt eneklt förklara det "med andra ord". blabla. ni fattar.

image80

imorgon kommer Johanny! helt sjukt att hon inte hälsat på mig än, har ju trots allt bott här i 2 år nu, haha. men bättre sent än aldrig! så ska hämta henne mellan träningen och matchen, sen får hon väl hänga i hallen. får se om Elin och Nettan släpar sig dit. i så fall får väl de psykfallen ta hand om det tredje psykfallet. haha. det blir nog prima. lördag ser jag dock mest fram emot. inget match, utan chill med Johanny, sen myspys grillfest med Nettan o Elin, sen party party. u n d e r b a r t. tadaaa! min helg gjord.

Lite stressad dock, packa till hajken och packa till Mallorca, kanske tvätta? nåja. det löser sig. hoppas jag.

LOVE
Postat av: Marie

aha, jag älskar verkligen ordet "hajk". ser hur du vandrar omkring i skogen i en skogsmulledräkt..

2007-05-17, 23:18:58 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jennifer

i sälen spelade jag de spelet. jag och björn var svinbra på det. möhö.

2007-05-17, 23:23:18 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: karro

Du får ha det så trevligt idag.. ;)

2007-05-19, 09:24:43 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Cecilia

mallorca.. gu va härligt! *avis*

2007-05-20, 12:00:08 - URL: http://illacilla.blogg.se
Postat av: Cecilia

näää,inte önska regn åt oss här hemma inte =P

2007-05-21, 22:21:43 - URL: http://illacilla.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!