jag är sugen på popcorn

men jag tänker faktiskt hålla mig. jag vet att jag är ute i sista sekunden, och jag vet att jag är kass på att börja i mars eller april eller vad tusan jag borde börjat i. men nu så vill jag bli lite mer slim till sommaren, så det blir inga popcorn, blev en lagom fet helg ju. haha. idag har jag shoppetishoppat, och jag som vanligt tog i mest på första stället så fick ångest resten. så när jag redan hade handlat klart så fick jag ju mest hänka på Nettan som sprang runt. jag var även duktigt och köpte en födelsedagspresent, eller två rättare sagt, en fet jävla bok som väger multum, som jag ska få emd mig till mallorca på någe vis. pust, att man anstränger sig? jag fick iaf med mig en strandbag (viktigt nu när jag ska till stranden) två linnen, ett par jeans, och hm.. haha, jag minns knappt? men det kostade ju en del iaf, så nått blev det väl. Marie tog oss i kragen och köpte en pin som himage77jälpte lungfonden? hahah, minns inte, men massa kvinnor dör av det och vi det var en liten söt röd klänning på! nanana. nåja. helt trötta så fick vi även i oss en lunch, eller jag pallade inte äta så mycket för jag orkar aldrig det? jag vill bara äta ofta ofta istället. haha. men sån är jag! ;) well, det var en nice tur och vi gick (jag släpade) oss tillbaka till bilen, där våra inklämda fötter äntligen fick pusta ut. vi hade dessutom när vi parkerade från början ritat en ruta runt om (det var sand) vilket ni kan se på bilden. haha, ni får väl fantisera ut det hela.


det blev i alla fall e hel del köpt (precis som vanligt) lots and lots of påsar. haha, orkar inte lägga upp bilden på det för det känns lite onödigt, jag tror ni sett påsar förr.. ;) haha. i vilket fall, hem kom vi (vi åkte inte vilse en enda gång!) och så han jag vila ett litet tag, typ 20minuter innan jag skulle iväg på träning. det var gym först, men vi skulle köra rätt lätt så det var gött. sen var det boll typ hur länge som helst, spelade och spelade, bara massa spel ni innan helgen. hoppas det blir bra, jag tycker inte vi är så bra, ahha, förlåt 88orna, men vi har ju vissa problem. klart några kämpar på bra, but hey, you know the story. blabla. appropå 88or, undrar om jag skulle hitta på nått med Karro imorn? hey bitch, du får höra av dig mer!


nåja, förlåt Niklas med, för att jag dissade dig på telefon för att skriva blogg, haha, jag ÄR ond. fan. du är bäst ändå. antar att du gillar att läsa om dig själv här med, så du kan väl få en rad eller två. kärlek!

image78Ett bildbevis på att hon var med . ;)  I LOVE THEM.
Postat av: Marie

amen faaan vilka schyssta lökar alltså!

2007-05-15, 22:27:38 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!