romeo och julia och vänner för alltid

tisdag redan. som jag sa i ett tidiagre inlägg, mycket mycket i livet nu, som ska hinnas med och inte glömmas bort. Livet leker, samtidigt som jag känner mig som under en jättepress, en massa stress och allt det som ska göras innan någon annan gör det (eller jag glömmer bort det, som jag sa). well. i helgen var min käre vänimage81 Johanna här (som jag sagt tidigare) och jag spelade även en match mot Katalonien. jag har börjat få ont i ett knä, eller iof haft ett tag, men nu börjar min tränare skrämmas om minisk och grejer. men jag hoppas det går över. nåja, Johanna var här och det var först mys, sen promenad och sen en himla fest. trots att jag en gång var orolig att det skulle blir pizza hemma hos elin (inget fel med det, men inte så passande när man är laddad på fest). john räddade oss och vi hamnade i skövde, en rund säng inne på vatra och en bitch (som jag alltid råkar ut för?) och sen en jävla massa öar som amn kan snubbla på, värdelöst. eller ja, det var ju bra, allt utom öarna. vi kom hem och sov som stockar. vaknar pigga och glada på söndagen, inget fel på oss inte. Johanna lämnar mig och jag får en kebabrulle med Elin. sen får jag håret slingat (och glass och prat och allt jag behöver) av Marie. kommer hem och ska packa, ska ju på HAJK. jag vet, det låter kul. dock var det inte lika kul som det låter, när jag på söndagen kvart över 9 kommer på att jag ska ha matsäck med mig... jo men allt stänger ju 9, så antog att jag skulle få gå hungrig. men så kom Emma på; STATOIL. var bara att hoppa på cykeln, sedan stå där inne under press, "vad behöver jag?" tänkte jag typ tusen gånger. blev lite korv, morötter äpplen, och en 200grammare. ;) alltid. sen slängde jag ned lite kläder och gick och lade mig. pratade med min man hur länge som helst och det var helt sjukt mysigt; snart ska vi ju ses!

image82Hajken var bara jätte regnig och jag tyckte det kändes jävligt segt, hade inte ens nån att hänga med (jag är mobbad i min klass) eller okej, killarna var rätt snälla. nåja, efter typ miljoners timmar med regn så fick jag min efterlängtade korv och brasa. och senvar det natti. sov HELA natten, trots att det var prat och regn och varm och kallt o ni vet. nåja. vaknade och kände mig helt okej utvilad. men sen struntade vi i hajken, det var tråk med regn, så vi åkte hem istället. mycket packa (och jävligt blött) men hem om vi. jag han hänga med Karro innan jag åker (IMORGON) och det var myspys. skulle chilla med Marie ikväll, men det bidde inte så imorgon kanske, om vi hinner.

nåja, imorgon, ungdomsspelen (är i VIP rummet och behöver bara fixa kaffe, äta kakor osv). håller på till 14 kanske, tänkte hinna gymma en sväng och sen hem och slå ihop väskan och ta mig till statione och åka lååångt igen. men nu till min loverboy, blev tydligen fotboll hos Ernesa och Mats (wiho) men vi har ju trots allt en hel vecka ihop sen. Mallorca! känns grymt skönt att få komma bort lite. inte för att det är dåligt här, jag trivs alldeles förträffligt, men jag behöver ändå komma bort, slappna av och bara vara. (och bli brun)

Nu ska jag packa packa packa, prata med kärleken och se vad jag glömt, eller tagit med för mycket. haha.


ha det nu skitbra, och njuuut av livet!
för det ska jag göra.
Postat av: Marie

men korv. kom hem.

2007-05-25, 18:19:36 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!