det minsta man är skyldig sina drömmar är att tro på dem

festen i lördags var najs. men nu är det måndag, min rygg är sämst i hela världen. och jag har inte tid att ha ont, har inte tid att bara rehaba, har inte tid att inte bollträna. det får ta den tid det tar, så länge jag kan spela som jag ska, så får det inte spela nån roll. jag orkar inte...

imorgon är det nationella svenska kursprov så det blir uppsats skrivande i 5h, var nere på ica och köpte lite äpplen och en bonaqua, det ska nog göra susen.. får hoppas på det i alla fall. idag har jag även polisanmält killen som snodde min cykel, hoppas att det är lite tempo på polisen så att jag kan få tillbaka den snart. okej det är snö och is överallt, men på de flesta vägar går det ju att cykla ändå. allt tar ju sån extra tid att gå! får nog ställa klockan 5 minuter tidigare.. jobbigt det låter va? haha, jag är lite vek idag...

Jag är inte nån tönt, men jag gillar faktiskt hennes nya sound. ni får njuta av denna. dock finns ju ingen riktigt video än..


Postat av: Aida

svar: ja, det hoppas jag! Ska lägga in en bild så fort jag tatuerat mig och den läkt! Kommer tatuera mig den 2:a, så håll utkik efter det ;)

2007-11-13, 10:19:02 - URL: http://ghabby.blogg.se
Postat av: Louise

nya britney e okej :P..haha...

2007-11-13, 10:42:41 - URL: http://louiseingvarsson.blogg.se
Postat av: ernesa

britney=forever, hahah...

2007-11-13, 12:55:03 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!