i had a dream...

jag drömde att jag gick i skolan på ett jättestort slott. det var typ våra lägenheter för jag hade precis hälsat på Robin från Örkel och han bodde i en mycket större lägenhet och hade det handdikapp-anpassat, och jag sa åt honom att det var för att det skulle bo handikappade där EFTER honom. haha. det var i alla fall helt sjukt stort och fast att jag bott där i flera år kom nu någon och visade mig nya delar, typ "har du gått i den här trappan?" nej svarar jag och trappan är typ 7 meter bred! superjättestort och vi ska gå in i biblioteket där dom har nån slags Disneyutställning. vi gick in och det gick värsta tågspåret och såna dära stora Musse och Mimmi och alla utklädda (såna som är rätt dreepy). och plötsligt kom Marie och skulle sällskapa mig (kanske för att vi pratade om att åka bort igår? och för att du vart på disneyworld så många gånger?) well, vi gick längre in och plötsligt var vi likosm på RIKTIGA disneyworld. så skulel vi gå och kolla på några raggarbilar (bott för länge i fkp?) dom åkte liksom brevid en suuuperlång kö där vi stod. självklart hamnade vi en askort, det kändes som vi trängde oss asmycket. men idén med att raggarbilarna skulle åka där brevid var liksom att man fått ett häfte med typ massa kontaktannonser så man kunde välja vilken man vill ha (om man ville ha någon) och så kom det värsta Coca-Cola bilen som jag och Marie viskade om och han trodde direkt att vi ville ha honom så vi sprang fram i kön för att komma undan. coh plötsligt var vi inne i en resturang, och typ kollade oss omkring. då satt David Andersson där och åt och läste en bok. haha. precis när i skulle hälsa så hörde jag feta moneybrother melodin, och jag typ "neeej, jag vill inte vakna". men tydligen vaknade mitt förnuft, så jag vaknade och stängde av klockan. tänkte på hur kul jag kunde haft det en heldag på Disneyworld med Marre...
image219

Postat av: Nirre

haha vilken skön dröm :)

2007-11-21, 21:48:23 -
Postat av: Marie

självklart var den skön, JAG VAR JU MED! :) jag tror vi hade haft HUR kul som helst på disneyland. hej vi blir åtta igen?! :D

2007-11-22, 18:20:54 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!