the ride of your life

lördag. en soft sådan. i torsdagskväll kom Anna, Jenny, Carro och Cajsa hit. lite sthlms brudz är aldrig fel. dock är det lite segt att jag är den enda med stort rum, så alla skulle sova hos mig. varenda natt. och jag börjar bli van vid min ensamhet, så det blir nästan för mycket ibland, sorry folks. men, i natt ska jag iaf sova i Emmas rum, vi har ju viktig match imorn! haha, alla matcher är dock viktiga så går ju inte riktigt att säga så. men Svedala BÖR knäckas. idag vann dom mot Norsjö vilket jag säkert tror triggar dom, och att dessutom Torbjörn på vb-föbundet tror på vinst till Svedala mellan oss, är bara till för att motbevisas. puh.
Ska bli superkul att träffa Karro, Elin och Falk igen. dom saknas här i mörkret, baka muffins och grejer ju..

tjejerna är nu och käkar och jag har njutit av tystnaden. har vart uppe hos SaraRöd och Sanna och pillade lite. sen hälsade jag lite på Ellinor, ja vi springer ju runt mest överallt här. men det är myyyyys. nu ska jag hacka morötter till min dipp. MUMS!


image220

men jag saknar Niklas så det gör ont.
"For now you're not here
And I'm not there
It's like we're on our own"



Postat av: Niklas

det gör ont av saknad här med vill jag lova.. :(

2007-11-25, 13:34:51 -
Postat av: Lisa .

Det kan bli för mycket ! men imorgon när dom åker kommer du sakna allt det livliga :D

2007-11-25, 18:27:05 -
Postat av: ernesa

orden saknas, men känslan finns där!! jag önskar att det vore tvärtom, vill inte känna, vill berätta hur stor saknaden är

2007-11-25, 21:43:11 -
Postat av: Annelie

åh falk!

2007-11-25, 22:53:13 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!