with or without you

känner att jag "bör" uppdatera, orken är ju inte riktigt här. men när jag väl börjar så kanske det blir några rader ändå (och jag hoppas innerligt att det inte raderas för då lägger jag fan ned).
image209
är alltså tillbaka i Falköping efter en underbar vecka hos mina kärlekar i Helsingborg. det har varit allt från shopping, våffelkalas, bakning av scones, middagar till träning (och såklart en jävla massa mys). det har varit sjukt skönt att komma bort ett tag, både från volleybollen, skolan och falköping i allmänhet. det är ju dessa lov som gör att man uppskattar när man väl är tillbaka sen... well, har spenderat n hel del tid med Ernesa, superskönt & kul. dock så blev ju Mats sjukskriven och Niklas var ledig, så fick väl inte all den tid vi velat ha, men lite är bättre än inget.

Nu är man tillbaka i skolan och måndagen kändes grymt jobbig till en början, men jag överlevde den och fickk tillbaka mitt svenska nationella muntliga och då blev jag på bra humör igen... hihi. träning och vi spelade mest hela tiden, försöka komma igång efter lovet igen och ladda till matchen som är redan imorgon! ah! jag är såklart superladdad, nu är det ju lite upp till bevis, vi ska visa att vi minsann inte går på tur, vi ska image210visa att vi har kapacitet att utmana alla topplagen. nåja, jag ska sova tidigt ikväll, måste måste. är så kass på det, Karin kommer nog över och målar match-nagellacket också. jag börjar få sjukt många nojor som måste följas innan varje match nu. men än så länge har det ju fungerat i alla fall.. åker vid 13 imorgon och ska ha lektion mellan 8-10 först. sen är det bara packa o ladda som gäller. Jag, Sara P och Karin blir ju kvar över natten med, för det går inga tåg hem. haha, så som tur är så känner vi ju Niklas.. Karin ska iof sova hos sin "lek-farbror" haha. jaja, nuimage211 är det bara fight som gäller, hoppas jag ser glöd i ögonen på alla brudarna.. we need this.

ingen match i helgen, och Marie och jag har bestämt att det ska bli våran helg. lite idol och kanske pepparkaksbak påingen match i helgen, och lördag ska vi till skövde o kolla om vi hittar nått snyggt att ha på oss till kvällen. hon har dessutom gjort ett bildspel med partymusik med massa bilder från Kos så att vi ska kunna peppa hela veckan. hahha, hon är bäst.
Postat av: Marie

i love youuuuuu! och hur kan du tycka det är skönt att försvinna ifrån stan..jag är ju här :( snyftis.

2007-11-06, 20:57:59 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Karin

duu, han är faktist min riktiga farbroor :P hahaha
Min pappas bror alltså ;)

du är braaa :)

2007-11-07, 12:59:33 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Emma

jo norge æger! :D så allt ær fint..
gøtt att ni vann då, ni kommer vinna elitsrien eller? ;)

2007-11-09, 16:17:48 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!