du står vid frontlinjen igen

okej, här är ingen rast ingen ro, finns ingen tid att publicera idag. men vill inte tro att jag glömt er, kära läsare.
imorgon är det nationella i svenska muntligt, och det måste klaras av med bravur. så är ba att att prata ikväll. Boston tea party får jag väl ta en paus för också. i fredags var det fest, och då kan som sagt allting hända, man kan t.e.x klippa av 10cm av sitt hår i baren, snorfull. och så kan man glömma bort lite av vad som sker, men det är så det blir på vin säger Marie, karatefylla helt enkelt. i söndags fick jag kvalitetstid med min älskade Ernesa, underbart att vi aldrig försvinner. du är mer än guld värd.
jag var även med Marie på kvällen, och det är bara att inse, vi hör ihop. vi är bäst.

image193
och jag är en kass flickvän.
Postat av: Marie

du är min bästa flickvän iallafall, och det kan inget ändra på! I LOVE YOU!

2007-10-22, 22:28:36 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Pojkvännen

Du är inte kass. Du är den bästa som finns!

2007-10-23, 08:53:13 -
Postat av: karro

dina ögon e inte att leka med på sista bilden.. :P hoppas du hade kul =)

2007-10-23, 09:23:18 - URL: http://karito.blogg.se
Postat av: zebrasara

sötis katter!
lav ja forever

2007-10-25, 22:56:46 - URL: http://snurraminjordigen.blogg

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!