mando diao och mental ålder


Vad är din mentala ålder?

[x] Vet hur man kokar kaffe
[x] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner

Total: 3

[x] Går i skolan alla veckodagar (medeltalet blir nog bra iaf)
[ ] Har en penna med mig överallt
[ ] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[x] Dricker kaffe minst en gång i veckan

Total: 4

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[/] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[x] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[x] Kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Kommer ihåg att mata djuren

Total: 7,5

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light ( för det måste ju höja mentalitetsnivån?)
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver (believe it or not!)
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet (man måste väl inte stava rätt VARJE gång?)

Total: 5

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[x] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok

Total: 3

Mentala ålder: 22,5
Men herregud, kan ni inte tänka er va?! tycker dock att det var ett relativt enkelt test för att bevisa sin mentala ålder.. eller svårt..? hm.

well, idag bjuder jag på bra musik (gör jag ju alltid?) och den här fic mig att orka pallra mig till skolan. pust. Mando är braaaa grejer, t.o.m videon ska ses idag!  Enjoy!

Postat av: Louise

Den låten e bara så braaa!

2007-10-25, 19:01:45 - URL: http://louiseingvarsson.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!