onsdag, blörp

trött tröttare, tröttast. yes, här har ni mig! hade lektion mellan 8-10 sen gick jag hem och sov typ en timme. sen plugga lite engelska, sen låtsades jag göra naturkunskap. prov på fredag! herregud och herregud! känns ju sådääääär, eller inte sådär, det känns skit faktiskt jag är så otroligt ointresserad, så det blir bara bajs. igår var iaf Perra & Sebbe i klassen hemma hos mig och vi hade stud-stuga. vi satt och gick igenom och diskuterade ett häfte som vi fått. och det gav faktiskt lite, nu måste jag bara orka fortsätta titta o plugga o plugga. är otrooooligt omotiverad. usch.

men! nått spännande är iaf att min papi ringde idag och frågade om jag fått nån avi, det hade jag inte men när jag kom hem låg den i postfacket! jag ska hämta ut ett paket på 3,8 kg! jag blev rääättt så bra spänd på vad det kan vara i... alltid bra med överaskningar i vardagen.. :)

träningsvärk lite här och var. typ tusen nya rehab övningar har jag fått, så det är bara att sätta fart. segt att man knappt får göra nånting längre, inga knäblj, inga överstöt, inga frivändningar... när man väl blivit lite seriös då är det slut på det. well. om ryggen repar sig så får jag väl göra lite av grejerna igen, hoppas jag.

(har iaf fått räkningen på studentmössan, nu känns det lite närme.)

och ett Grattis till Ellinooooor, som tog körkort i måndags! haha, hon var först av oss och Felix fick i tisdags. lite kul..

en video på låten som alltid får mig på bra humör, I love it.

Postat av: Emelie

Ja visst är det :) Jadå det gör ja! skönt att man har någon från samma stad nära sig, blir rätt ensamt ibland ! hörde att ni va rätt bra kompisar!

2007-10-10, 20:20:34 -
Postat av: Sofia

hej Cissi! Snor din Smala Sussie låt, bara så att du inte blir alltför sur:P Hur går allt i fkp? läste att du skadat ryggen!? välkommen till REHAB!! Kan du inte spela alls? puss

2007-10-10, 22:38:31 - URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

okej, tråkigt!! Är det många i trean som är skadade nu eller!?

2007-10-11, 13:45:31 -
Postat av: sofia

Det va ju bra då ju:) Händer annars då!? Roliga intriger i volleyhuset som vanligt?

2007-10-11, 20:07:10 -
Postat av: Sofia

HAHA! fast det är ju bra.. mm hörde lite skvaller där i början om man säger så!! men cissi, volleybollare kommer alltid vara volleybollare, så kommer säkert lite mer drama snart, MAHA!!! puss på dig

2007-10-11, 22:33:13 -
Postat av: sanna

hahhaha du e ju för skön.. blir de landet i sommar?

2007-10-12, 06:23:15 -
Postat av: ellen

hello you!
miss u too! va har du haft för dig med ryggen?
puss

2007-10-12, 23:04:31 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!