please turn off the light, and i'll follow you tonight

torsdag, en trött sådan. har ändå vart ganska chill i skolan får jag väl lov att säga. ska göra en undersökning om musik, får se om jag får ut några lappar så det blir nått av den.. haha, heja mig! nu är iaf två stora uppgifter inlämnade och det känns grymt skönt! en engelska presentation imorgon och sen är det banne mig heeeeeeeeeeelg! Saras mamma kommer på fredag och då blir det vinpimplar/spa här hemma i lägenheten och lördag ser jag mest fram emot, har sån abstinens så det är juukt. SHOPPING! mycket mycket. dock i Skövde, men det känns som himmelriket när det var så länge sen.. ska jag shoppa upp höstens gagerooob, lovely. på söndag är det ju som sagt seriestart! spännande.

träning som vanligt idag och det går ndå rätt bra får vi säga. image184men gick efter många om och men till sjukgymnasten med min rygg, och svaret var väl positivt antar jag.. rehab resten av året. wiho. känns jävligt segt måste jag säga. visst är skitglad att det inte är är något värre, diskbråck eller så, men jag är ingen rehabare! men som sagt, det är väl bara att vänja sig.. och det blir nog bra. visade sig att när jag hade ont första gången var februari 06!! haha, kändes som kanske nu i våras, men icke. sjukt hur fort tiden går.


image183
och idag fick jag ett sånt ryck när jag att på en lektion, jag bara ville ville ville till Helsingborg, okej jag vill alltid vara med Niklas, men nu var det hela staden, vardagen, Ernesa. Jag vill ha höstlov nu. Jag vill gå nere på stan, fika med Ernesiebabe, somna brevid någon på kvällen, ha en höstdag i Helsingborg helt enkelt. festa med dem.. haha, ja allt! usch. var alldeles för länge sen nu. fetingsursmiley.


well, smell ya all
Postat av: ernesa

skit i skolan och trän. o kom hit ;)..
love you

2007-10-04, 20:36:19 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: Andréa

Är det någon som gillar rehab!?

2007-10-04, 21:45:40 -
Postat av: Jennifer

jag såg lovisa och sara i skövde idag, men inte dig! gömde du dig för mig eller? ;)

2007-10-06, 16:13:50 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Karro

men usch.. ska du inte spela nån volleyboll alls detta året eller?
=(

2007-10-06, 17:59:31 - URL: http://karito.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!