seger, fest & helsingborg

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag kan gå på för alltid, för det sjukaste av det sjukaste har inträffat. lördag; vi spelar mot svenska mästarinnorna, vi är laddade till tänderna och vill hemskt image202gärna knipa ett set som vi faktiskt lyckades med förra året. och vi börjar hemskt fegt, och ingen trycker till som vi innan sagt att vi ska. men sen kommer vi ändå. vi lyckas ta ett set för att sedan falla tillbaka igen. men vi vill mer, mer mer. och vi tar ett set till, vi spelar riktigt bra. femte set känsn väldigt långt borta mär det matchboll står 14-12. men ingenting är omöjligt vet vi nu, VI VINNER! jag kna leva på det här för alltid. och just ni ligger vi riktigt bra till. känns dock segt att nästa match mot Engelholm är på en onsdag efter lovet. men vi är ju mer taggade nu (hoppas jag) men det blir så segt med resa o allt mitt i veckan. well well, nästa problem helt enkelt.

kvällen var såklart inbart till för att FIRA! segermiddag blev raggmunk från matsalen och image204stress stress, tills jag Lovisa och Marie äntligen kom iväg. jag var ju så trött i benen så vi tog en taxi upp på berget och till STINA som hade fyllt år och hade lite förfest. mys med bra folk! sen var det ned på terassen där vi fick sällskap av BWO! wohoo! vilket fall så var det en mycket bra kväll, som det iof alltid blir med Marre_girl.  love!

söndag så fick jag som tur var sällskap av Lovisa med tåget hela vägen till Hässleholm. myspys, och vi sa det gång på gång "vi vann mot SOLLENTUNA!!! fattar du!?" men vi trodde fan inte på det en enda gång. men hey, that's it. det är faktiskt så det är. hihi.
vid 15.23 blev jag iaf mött av "mannen i mitt liv" och jag fick se hans nya fina lägenhet, betydligt större, och ja, allt var bättre. förutom att det var mycket längre till Mats & Ernesa. men det är ju najs med promenader, så jag får lite daglig motion om jag ska pallra mig dit ..
idag har vi varit och handlat ditt o datt, mest mat och sådär inför veckan. men jag har även gått lös på lite ansiktsgrejer då jag börjar må psykiskt dåligt angående hur jag ser ut. haha. men det blir nog bra. måste sola snart med... vi hade även våffelkalas till middag! (juste, käkade tacos i söndags, så SJUKT GOTT, okej jag var hungrig med, men ändå! haha)
nåja! nu är Niklas och tränar och jag tänkte att jag skulle uppdatera detta lite. ska väl få upp lite bilder från i fredags på bdb.. haha, yes! I'm ha big fat NERD!

puss på er människor.
Postat av: Karin

Mahaaaa, jag fattar fortfarande inget :)
Bara att jag är överlycklig! :D hahaha

2007-10-29, 23:08:03 - URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Andréa

Vad är det man brukar säga.... plötsligt händer det!

2007-10-30, 18:09:07 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!