thank god it's friday

äääntligen har mitt efterlängtade lov börjat. och SOM jag förtjänar det, verkligen verkligen. jag var ledig igår med, det var jag också värd. så det så.
självklart lägger Anna-Tyrann ett engelskaprov sista dagen innan lovet så att man inte ska få lov innan detimage199 verkligen är lov. men nu är det gjort iaf, och gjort är gjort, så tänker inte grubbla mer på det. Satt och fördrev en hel del tid med Karin i bibblan idag, ja lite överallt iof, men mest där, med KG och Lovisa med, trevliga flickor, och kul var det. nu kan jag ju massa övningar i pingis! haha. pratade iof om allt mellan himmel och jord, och allt var helgen har att erbjuda. allt från högskoleprov till en jävla massa party! och det låter tråkigt dyrt, men eftersom alla ska dit så får jag väl följa strömmen, vek som jag är. men å andra sidan inte fan tackar jag nej till högkvalitet party med min beloved MARRE, no way josé. det var alldeles för länge sedan, och det är ju då vi är som bäst.. Sen avslutades dagen med att det var bra folk i matsalen vid melliset och TEKAKOR, och nytt gott mango-te. så det var bra bra.

Sollentuna imorgon. har ju laddat i två veckor nu, så känns riktigt bra. ska bli kul att spela lite "riktig" volleyboll (förlåt Norsjö och Team Valla) men lite mer press, lite mer tryck lite mer "vi får visa vad vi faktiskt går för". nej jag tror starkt på den här matchen, så det är kuuul. sen får man ju träffa Andrea med, det gör ju knappast saken sämre...

Nu träning, mest spel idag = nice. sen blir det nog filmmys med mina lammisar Emil & Krickan. har ju pluggat så mycket (?) under veckan så har ju inte hunnit hänga nått... hade tänkt göra fruktsallad dagen till ära. måste ju prova mitt nya icakort som jag fick häromdagen med. haha, wiho, vuxenpoäng till mig?

puss på er.
Postat av: Marie

fin bild snygging! :)

2007-10-26, 16:11:59 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Louise

mössan som vi båda har fast din e ju blå :) så fin så! du d va riktiga vuxenpoäng asså:) heheh men gud va bra ett sånt e :P!

2007-10-26, 17:18:27 - URL: http://louiseingvarsson.blogg.se
Postat av: ernesa

alltid lika fin

2007-10-26, 17:33:55 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: boss of the blogg; C.

gracias mina vänner! :)

2007-10-26, 19:02:11 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Nirre

Söt du är på bilden :)
Bra att du har ica kort kan du ju betala maten nästa vecka :P

2007-10-26, 19:46:16 -
Postat av: C.

till Nirre: jag ahar inget icakort? vad har du fått det ifrån? du är ju min otroligt rike man och jag är en fattigt student, om du hört nått annat är det fel.

2007-10-26, 20:00:01 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Emma H

snygging där! :)
hur mår du? hur går det med vollybollen? skolan? 21an? tell me lite skvaller..
PUss'1

2007-10-31, 20:25:32 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!