ja karro, vi älskar listor, du får ta den ;)

10 första:
Första bästa kompis: Caroline, har ju två, vet knappt vem som var först..
Första kärlek: hm.. det var det där med att definiera kärlek...
Första husdjur: fiskar och vandrande pinnar. men dem som var längst var Leif&Lena, mina zebrafinkar...
Första semester: oj, var typ 1 år, mallorca kanske?
Första köpta skiva: ingen aning du... var nog nån såndär blandning, eller robyn kanske?
Första riktiga kärlek: Niklas tror jag bestämt
Första konsert: Magnus Uggla för typ hundra år sedan, Jumper som förband, haha. jag hade gjort egna pompoms..
Första mobilen: En nokia, jag och min bror fick varsin tegelsten...
Första kyssen: oj. i'm so sorry, can't remember.. är det helt fel av mig?
Första skolan: Lovisedalsskolan

9 sista:
Sista filmen du såg: hm.. ser alldels för mycket film, men tror det var Och så kom Polly, älskar den, haha.
Sista telefonsamtal: Sara Ps mamma haha, trevlig kvinna.
Sista bubbelbadet: buhu, i somras med järngänget.
Sista smset du fick: Emo Emil
Sista kyss: Niklas! long time ago dock.
Sista gången du grät: Hm, om jag inte minns, då var det ett ta sen va?
Sista måltiden: klyftpotatis, hamburgare apelsinsaft.
Sista cykeltur: Från hallen sen matan och till sist hem. så maten ;)
Sista låt du hörde: Chris Daughtry - It's not over

8 har du nånsin:
Blivit arresterad? nej nej, i'm a good girl.
Blivit kär vid första ögonkastet? SALEM AL FAKIR!?
Fått ditt hjärta krossat? kanske..
Pallat äpplen? haha, men jaaaa, en gång så pallde vi och så stod tanten på gräsmattan, jevlar vad vi sprang :P
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Jag trodde jag visste vad det betydde, men nu inser jag att det nog inte var riktigt älska..?
Givit någon en käftsmäll? Har ju vart nära, men Marre stoppar mig ;)
Busringt till nån? HAHA typ nått av det roligaste man kan göra. inte mycket går upp mot adrenalinkicken...!

7 saker du har på dig:
1. En handduk runt kroppen
2. En handduk runt håret
3. ett halsband
4.
5. .
6.
7.


6 saker du gjort idag:
1. Sovit.
2. vart i skolan
3. Lyssnat på musik.
4. tränat
5. fått brist-på-tålamods-utbrott
6. varit på ica

5 favoritsaker:
1.
Volleyboll
2. Musik, herregud, vad vore jag utan det?
3. DATAN, haha
4. Väskor..rrr
5. kameran, alltid nice att kunna fota minnen

4 personer du kan berätta allt för:
1. jag
2. vet
3. allt
4. om mig...

3 val:
Svart eller vit? hm, svart är sånt som alltid funkar, men ser helst saker i vitt..
Sommar eller vinter ? det är bitterljuvt, det ljuva vore inte lika ljuvt utan det bittra..
Choklad eller chips? ojoj, bakischips är ju bäst, men choklaaad, yummie.

2 saker att göra innan du dör:
1. Leva mitt liv fullt ut
2.
Försöka få alla runt omkring mig att bli lika lyckliga som jag...

1 sak du ångrar:
1. här ångras inget (inget ont som inte har nått gott med sig)




OCH, idag gjorde jag nått jag aldrig trode jag skulle göra. eller jo, nångång, men det kom så läskigt nära. JAG PROVADE STUDENTMÖSSA! herrejesus. what to say?
Postat av: Marie

du har inte alls provat studentmössa. du går bara i ettan!

2007-09-07, 21:12:59 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag har med provat studentmössa! iih!
jag har anna-lena göthberg (?) bra eller dålig? jag har inte riktigt bestämt än :D haha.

2007-09-09, 16:10:00 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Catherine

någooot:)

2007-09-10, 16:46:06 - URL: http://catat.blogg.se
Postat av: linda

åh, en lista! den lägger jag vantarna på ;D

2007-09-17, 14:53:14 - URL: http://diosa.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!