Du ska vara med om allt för att få mål i mun, Djupet är vackert men gränsen tunn

Senaste:
1. mening du sa: typ; "ja, det gör vi"
2. personen du pratade med: david!
3. du fick sms av: Ellinooooor :)
4. du kramade: david


idag:
5. kläder: har ju ara kommit halvvägs, men baggyjeans, gråtröja o scarf tror jag...
6. bättre än igår: inte mycket som blir bättre än gårdagen, men dagen började på topp iaf!

Imorgon:
7. är det: dags för praktik igen... måndag!
8. planer: att make the best of the situation!


favorit:

10. nummer: 15 brukar det ju vara
11. färg: roooooosa, ngt annat är inte acceptabelt
12. årstid: alla behövs för att man ska få ut ngt av alla.. men vår o sommar är ju klart hoppets och frihetens tid!


Frågor och svar:
13. saknar du någon? men givet, det har jag ju gjort i tre år nu!
14. humör för tillfället: fin fiiint, det är en ledig söndag!
15. det första du gjorde i morse: vaknade (?) log...
16. vad åt du sist? gröt med russin.. och en macka på det!
17. vad irriterar du dig på? det är väldigt varierande och beror nog mest på mig själv...
18. tror du på distansförållanden? ah! impossible is nothing!
19. vem tänker du på just nu? Johanna faktiskt, jag saaaaknar. och lite cd kanske...
20. tror du att personen skulle vilja snacka i telefon med dig nu? jhon skulle aaaldrig dissa mig (?) inte han heller..
21. vart reste du sist? göteborg! lovely.
22. vad gjorde du igår kväll? käkade mat och kollade på film, moys!
23. liknar du din mamma eller pappa? hm, utsidan är nog mer mamma, innuti mer pappa tror jag..
24. ler du ofta? life is easy if you wear a smile!
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): tror nästan alla dessa går hand i hand?
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? hm, det händer faktiskt. fast var länge sedan jag såg ngn nu...
27. i vems säng sov du i igår natt? miiiine!
28. vilken färg har din tröja? gråååååå (inte blå som man kan tro)

Sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? hm, kan dom ta slut? har väl varit nära iaf..
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? yuop.


Lycka:

31. är du en glad person? yes I am! men orkar med ngt annat?
32. vad gör dig glad? åh, massor. underbara nära o kära. sol, MUSIK, I can go on forever...
33. önskar du att du var lyckligare? Det är bara jag som kan göra mig själv lyckligare, så ville jag vara det, skulle jag väl ordna det.. ingen idé att önska heller!
34. är lycka överskattat? haha. hur skulle det kunna vara det? (alla har bara olika sorters lycka!)
35. kan musik göra dig glad? varför har jag två noter intatuerade på handleden?


kärlek:
36. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? det har faktiskt hänt!
37. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? yes I have, jag är inte iskall. bara nästan.


hat:
38. vem hatar du verkligen?
ingen! det tar bara onödig energi!
39. har du någonsin gjort en hat-lista? hahhaha, värt?
40. är du en mobbare? näsch, jag är ju en snällis...
41. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? hm, det har jag nog. fast jag stänger nog hellre in mig.
42. har du blivit sviken någon gång? skulle jag vara en av miljoner som inte blivit det? don't think so..

Skolan:
43. gillar du skolan? jaaamen det är väl klart. tänk allt man fått genom skolan.. jag har fått mitt liv? haha
44. favoritämne? hm.. svårt. svenska, hälsopedagogik, pedagoiskt ledarskap, volleyboll?
45. värsta ämne? engelska nu! uhä anna tyrann. historia var ju sådääär med.
46. har du spytt i skolan nån gång? haha, nej det tro jag faktiskt inte. höll på att spy en gång för jag hörde johanna spy, haha, men det bev inte mer än så.
57. är skolmaten god? jamen man ska inte klaga! tänk på barnen i afrika!


Jag vill inte binda dej
och styra eller hindra dej
Jag vill bara ta din hand

och kyssa dina röda läppar

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!