saker förändras när tiden går

helgen har varit superbra. som vanligt nu för tiden. solen har skinit, har umgåtts med underbara människor och bara njutit, som sagt som vanligt.. att vara vakt var inget vidare problem, lite folk att köra ut, och lugnt i övrigt. dock så fick vi inte igång nån film i fredags innan vi hann gå, haha, men det är ju en värdslig sak. i lördags så var jag i skövde med David, Haaga och Dessner. även deeet var mycket trevligt. köpte mig ett par billiga skor! så det var bra. solen sken och vi satt på torget och fikade, hel lövely ni vet. sen kom Sanna förbi en sväng, stackarn fick vänta på tåget superlänge. haha. sen var det nattvakt igen, det kändes mest som att jag sprang runt och fixade med toapapper och satte upp resultatpapper, nedrans Paul som kör med mig. nåja, det gick iaf bra och vi hann se en film! 3:10 Yuma, nån western, den var faktiskt helt okej, men fick ju göra lite avbrott med spring emellan, så ibland var jag lite lost, men men. när det var slut åkte vi upp till berget, där var en del volleybollare, de flesta thinkpinkarna och lite 89&91killar, det var eld och det var en gitarr. sån himla sommarkänsla på det så det var inte klokt, lite kallt var det dock. men kändes verkligen som att man vill ta så många chanser man får att hänga med dom underbara, snart är allt slut...

helgen i övrigt kan bara beskrivas med ett ord; Duagava.
hela det albumet bara överväldigar mig, vart jag än gått har jag lyssnat på det, och det är nån lycka/sorg känsla över den, kanske för att det är precis så jag känner just nu. tiden går snabbare och känslorna växer.

image541

vet du vad kärlek är så säg det nu
vet du vad som händer sen
lägg nåt kallt över min panna
och lär mig gå på vatten

Postat av: D

åh!

2008-04-20, 12:59:05 -
Postat av: Elin D

Glömde att skriva grattis när du fyllde för massa längesen!.. så det fick bli nu GRATTIS som fåen.. nu e du ju i min mogna åler :P
hihi puss på dig ditt snygga as.. miss you baby :D festa snart tycker jag, vi e bäst på redbull

2008-04-20, 21:52:10 -
Postat av: cissi också.

du är mest sweet och jag fullkomligt ääääääälskar det nämna albumet!

2008-04-21, 03:29:06 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: ellen

cissi! det var underbart att ses!
jag är helt slut efter volley2000 kalaset, somna typ halv tio igår.. dvs i samma stund som vi kom hem..hehe nu ska jag plugga till min uppskrivning:D
ha det kanon!
PoK EP

2008-04-21, 21:24:21 - URL: http://ellenbollen.webblogg.se
Postat av: Marie

älskling, jag saknar dig!

2008-04-21, 21:41:47 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jennzo

lovie, kul att se dig igår.

2008-04-22, 11:37:20 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: ernesa

saknar dig=(

2008-04-23, 16:29:57 - URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: Fläskkotletten

Va söt du är! Fin fin bild... Njut av tiden som är kvar, men längta till sommaren på landet! Jag saknar dig!

2008-04-27, 22:56:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!