when I met you I just knew That you would take my heart and run

lööördag, underbart med ledigt tänker ni! högskoleprov tänker jag. haha, nu är det sluuuut och det gick skiiiit, men jag är en glad fis ändå! för jag menar, ingen sätter egentligen betyg på mig, jag kan ju lika gärna skita i att kolla vad jag fick. ooooch, är man väl har gjort det en gång så vet man ju vad som väntar nästa gång! heja! nu har jag redan lagt det bakom mig...sådärja.

image518igår var det som sagt mys hos eeelin ice, dock så höll inte vädret som vi trott, illa illa. MEN! vi hade ju även ett hus, så vi började helt enkelt inne. det var lite knytkalas, så det fanns massor med morötter, gurka, dipp, kex, ost och elins bästa-ever-tzatziki! heja, sen hade vi typ hundra liter cider o loka, men det var ju bra! elin hade nog frukost imorse tror jag... tur för henne, för hennes päron var ju inte hemma och kunde serva.. äsch. det var iaf en massa skratt och mys, lite sing-a-long, lite brokeback mountain och lite köping-citat (som att jag inte fått nog av såna). anyhow, en mycket trevligkväll med mysavslut. like it a lot.

nu ska jag ta mig en dusch, snygga till mig så gott det går.. haha, sen kommer nog david o hämtar mig, vi ska hyra film och sen hem till jessie där hon köpt mat, linus kommer och vi ska maaat coh allmänt mys. det blir nog tiptop! lär ju bli jag o jessie som fixar maten, men det är väl som det "ska" (om det ska bli ngt bra gjort!) höhö. nåååja. känns som att det inte kan bli annat än bra det här! heja!

peace & Love!
Let me tell you I adore you
Postat av: ElQueTeVendeSuCorazon

Apapap, här ska kockas!
lika för alla namnamnmnmanamanmana

2008-04-05, 17:49:57 -
Postat av: madelene

fina du :D btw såg du bilden från tjejmyset. Bilden på alla i soffan.. Kolla in marie lite närmare HAHA

2008-04-05, 21:52:01 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!