You can't define what happens, it's just time, which you can't stop

Jasmine och Aladdin, funderar på att döpa mina barn till det, för Timon och Pumba går väl inte? plus att man vill ju ha en av varje. för att vara ärlig har jag o Jessie kollat här och läst lite om diverse namn, jag är just nu väldigt inne på Embla, men det namnet kan man minsann inte läsa om, illa. Cecilia's populärietet håller tydligen på och minskar, är inte ens med på topp 100, tror det är dags att det kommer upp på listan igen! alla ni som ska föda, ta det, med Agnes först kanske, Agnes Cecilia, som boken. den var sjukt spännande, när man var 12 typ. Litea kommer jag alltid ha en speciell känsla för också, like that! vill ha ngt som är lite udda men inte JÄTTEudda, utan bara så det passar den coola unge den sitter på. höhö. som ni ser på länken ni klickade på innan så kan man få fram tips på vad ungen ska heta om man har vissa föräldrar, min mor&far skulle döpt sin son till FINGAL, men det blev Thomas, hahha, vilken miss...  sen vet jag att Jessie bör vänja sig vid Jannike... maha.. man borde kanske söka på olika partners namn så man kan få fram ett sjysst namn på ungen istället, så man vet vad man ska leta efter! tycker ni jag flippat lite..? nädå, man måste ju vara redo! Men bliré en Zlatan så bliré....

Tre stycken esse!
image516

So this is how the story went
I met someone by accident
That blew me away

Postat av: jessie.

haha du är crazy my friend. love it

2008-04-02, 18:46:39 -
Postat av: Marie

du är en queen, älskling! 300 mil bort? tur att det finns andra som kan krama dig :)

2008-04-02, 19:19:28 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Perra

Nej det gjorde inte jag heller först men efter att ha kollat ungefär 100 miljoner gånger så är jag övertygad, killen har skills! Har du aldrig övervägt Miss Consuela Bananahammock?

2008-04-02, 21:31:05 -
Postat av: jenn

okej, du och jessie har gått över styr.
dubbeldejt, ok. men redan börjat leta namn till era barn, give me a break, haha.

i löve you, and you know it!

2008-04-03, 16:46:25 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: ellen

jag tycker dina barn kan heta, elin, ellen eller ella!
haha så kan jag döpa mina till cilla eller cecilia så bättrar vi på statistiken lite:D
hur mår du annars min ängel? vet du, jag kommer på volley2000..tror jag iaf, så då kanske jag kan få komma och hälsa på?
ha de fint! PoK

2008-04-03, 22:54:36 - URL: http://ellenbollen.webblogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!