'couse i'm not who i used to be

we never change do we.

ännu ett inlägg som börjar med; JAG LEVER!
livet rullar på i en fart jag knappt trodde var möjlig. jag har varit på winnerbäck! de var ju ett tag sen, men sjukt underbart såklart. han är ju sån, vår lars. jag har som sagt flyttat och bor i mitt slott med mina prinsessor Ellinor och Sarar Röd. allt är såklart inte klart än, men nu är det iaf ett hem och vi trivs. vi tränar nästan varje kväll, och dom kvällarna vi inte gör det så har vi ju en del annat att göra, jag har tex gått på förarbevis kurs 2 söndagar o så idag (som körkort fast för båt) men nu är provet gjort o jag är grön! så nu kan vi sluta tänka på det! härliga tider. jag har även fått jobb! på en förskola, ungar 1-4år. är 70% och just nu känns det som mer än tillräckligt. idag öppnade jag så var på jobbet 7 och kom hem från kursen vid halv 10, så är rätt mör. förösker även få in lite sjukgymnast pass och en johanna här o var. nu kom ida som bor hos oss förjämnan eftersom hon bor ännu längre bort i vanliga fall. i helgen kommer jennifer och det är så sjukt mycket love på det, utgång på lördag med och ja, vad ska jag säga, we know it. har ÄNTLIGEN fått ett mobilt bredband, så länge tror jag, tills vi skaffar ett trådlöst till hela huset, eller ja hur det nu blir. kan iaf kolla mejlen och vår facebook-sida som laget har med ALL info, som vi missar. haha, great.

ni får en låt, för nu ska jag sova.



en gammal goding då!
Postat av: em

hihi klart ;)

ååh va skoj ni ska ha, vad ska ni göra?

2008-08-29, 14:49:37 - URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: jennifer

nu är jag påväg, snart ses vi. puss!

2008-08-29, 16:35:27 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!