det fanns stunder när hon visste hur det skulle va





Redan söndag.. suck. Jennifer har varit här och det har varit absolut looovely. Sara&Ellinor har varit hemma, så vi har haft hela huset för oss själva! i lördags så var vi inne i stan hela dagen, shoppade lite, sen mötte vi upp Emma&Niklas och sen även Samuel o tog en helt underbar fika, det stället måste besökas igen. sen åkte vi till en "spelning", var inte alls som vi tänkt oss men det var ändå mysigt vid vattnet och lite vin o sådär. Sen åkte vi hem och tog Emma med oss, lite mat och mer vin och sen in till stora staden för att göra den. vi delade upp oss lite och slutade med att jag o jennzo drog iväg själva. först till ett ställe och sen till ett annat. frågan är om det är första eller andra stället som vi fick i oss ngt vi inte skulle. jävligt läskigt faktiskt, det blev bara bäcksvart o jag minns ingenting. var typ inte kontaktbar och ja, helt väck. har ingen aning om hur vi kom hem eller nått, jennifer hittade ju inte heller o mådde inte heller så bra så det slutade med en taxi. vi kom iaf hem o inget hände, men med tanke på att vi låg på golvet i tunnelbanan i nån timme, kunde vi lika gärna ha somnat där och sen vaknat upp fattiga och nakna. nåja, ingen skada skedd (förutom att mitt busskort försvann! skit!), men ändå lite creepy. idag har vi båda mått pyton, sovit o tittar på film om vartannat käkat lite pizza, glass, chips, godis, ni vet. en rejäl bakisdag med andra ord. imornbitti åker jennzo hem (kommer ta hundra år innan vi ses igen) och jag öppnar på dagis, känner mig jättesugen, inte alls. sen är det tester på träningen med. fy bubblan. nu ska vi ha sista mys innan vi somnar!

 love to you all.
Postat av: jennifer

helgen har varit svinbra, och jag hoppas på en till helg med dig snart.



såg du att jag hittat baksidan till din mobil i min plånbok? helt stört. älskar dig, puss.

2008-09-01, 10:50:47 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Marie

egentligen borde man stanna upp ibland och se sig omkring tänka tillbaka på tiden som varit tänka på tiden som kommer man borde minnas de människor som funnits men också se de människor som finns förstår du att för varje dag jag går så stannar jag upp en stund extra jag tänker tillbaka på tiden som varit och jag tänker på tiden som kommer jag ser att mörket långsamt jagas bort av något som är det vackraste mina ögon har skådat och då den vackra skapelsen vänder sig om det är då jag ser ser att det faktiskt är då du kommer fram till mig och tar min hand det är då jag inser att du är på riktigt inser att det inte bara är i mina drömmar du finns utan det är även i min verklighet och jag vet inte om jag någonsin kommer kunna ge dig allt det jag vill ge men jag vill att du ska veta att du är ägare till en av de finaste själar jag sett och även fast din gloria kanske hamnar på sne ibland och stegen känns tunga att ta då vill jag att du ska minnas alla de stunder vi har och även tänka på de stunder vi kommer att få



våran tid har precis börjat

och jag lämnar dig inte



jag älskar dig jag saknar dig

jag önskar att vi var tillsammans

2008-09-01, 20:15:12 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!