I just wanna take your hand

Så var det lill-jul här i huset! absolute christmas spelas på högsta volym när Spice Girls sjunger sleigh ride. det bjuds på julbord; prinskorvar, julmust, risalamalta, potatisgratäng och bearnaisesås. haha, sara står för de två sistnämnda. underbart! sen blir det paradisask, julklappsutdelning (med RIM! inte på saras då, för hon kan inte rimma, så hon skriver "ledtrådar"!?) till finalen av Bonde söker fru. hur juligt låter det inte om jag får fråga? jo jäääääättejuligt! heja oss! här får ni bilder från när vi var på Gröna Lund första advent.


Det är för övrigt klart nu att jag blir kvar på dagis en termin till, jag kommer även gå upp i tid, vilket nästan blir heltid, men det ska jag väl klara av på något vis.. eller jag måste ju. känns nästan lite vemodigt, med tanke på att dom är en ganska stor del av min vakna tid, och dom utvecklas ju ganska mycket på ett år och det är ju väldigt fint att se, men tänk den kommande separationen! gah! nä föresten, vi tänker inte på det. ha! men kan ju vara mycket bra med at tjäna extra pengar i vår för att sen slippa känna att jag kommer vara luspank i sommar. stort plus.

i helgen spelas även den sista matchen innan juluppehåll och GP. bortamatch mot Lindesberg, vi hoppas såklart på seger så vi har en anledning att fira i bussen på vägen hem... om inte annat 25e 25e 25e!

Nu är det mys som gäller! ..Pr var är du?!
Postat av: Marie

vilka fina pepparkakor ni har gjort! jag vill också vandra runt på gröna lund och mysa med dig! miss you darling..duärfin.

2008-12-17, 20:06:23 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Pr

Här är jag! :P, om du menar PeteR :P, haha ;), koooooooom heeeeeeeeem!

2008-12-18, 07:14:39 -
Postat av: PR

Se det som en för tidig julklapp då.. och nu har den riktiga kommit också!

2008-12-18, 11:14:46 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!