I'm falling in love with your favorite song

Bara för att det var vinst igår, fest (lite kort men ändå!) strålande sol idag och jag o pappa har tapetserat och jag är ensam i huset. och för att jag och emma är ganska så himla sugna på att gå på Mando Diao i april... om ni klickar lite fint på länken så får ni även höra deras första singel dom släpper till plattan Give me Fire i januari.. och smakprovet föll iaf mig i smaken! nu är typ alla paket inslagna och redan ikväll ska jag på en liten julklappsutdelning, mys!

imorgon jobbar jag, tycker synd om barnen som aldrig får snö...
Postat av: holm

jag tycker synd om mig som aldrig får snö!!

2008-12-21, 23:52:09 -
Postat av: Emma

Vi måste kolla tatueringssaker snart! haha

2008-12-22, 12:14:06 -
Postat av: emma

åh jag vill också se mando!

haha ja, jag tänkte också så med misstagen först men kollade sen o dom gjorde liksom inte ens mkt misstag om man jämför med andra matcher! vi va helt enkelt grymma :D

2008-12-22, 14:16:48 - URL: http://emmalbertsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha, 3 Emmor rad! i like! :D

2008-12-22, 20:08:44 - URL: http://cirre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!