och de värmer våra händer så vi inte tappar taget om den kärlek vi har rätt till

En lugn jul med lite (men bra) paket, en rosa julgran, lagom julmat (!) och lite tid med nära och kära. kanske precis så som julen faktiskt SKA vara, så blev min! sen blev det ju även ett hejdundrans kalas den 25 vilket var precis vad jag önskat. lite oklart hur mycket folk det faktiskt var, men jag skulle chansa på kanske 25? om det är någon som var där som faktiskt räknade så kan man ju lämna en liten kommentar, om man tror det stämmer eller ej. det var räknat på lite över 30 om alla skulle komma, men några kom inte,och så var det iof några andra som kom istället men ja. i vilket fall var det mycket trevligt tyckte jag och träffa lite ansikten som man inte såg igår precis...

jobbade en dag, en blev ju ledig när vi var typ 9 personal på typ 10 barn.. så blev ledig den 23e och det tackar ju inte jag nej til! sovmorgon och grejer.. i like. sen hem till vallet och umgås med famijen som flydde så blev jag och bror och I am legend ungefär. julafton blev te och julklappsbyte med johanna, såklart väldigt mysigt, snart åker hon.... sen till kusinerna där stämningen var på topp, som den alltid är, med kalle, tusen kilo mat och paket, även detta mycket trevligt. jag åkte väl hem rätt tidigt ändå, det råkar ju vara så att jag uppskattar telefontid med..

i vilket fall så var det tillbaka till vardagen idag igen, upp och hoppa tidigt trots att ögonen inte alls var öppna och komma till jobbet där vi idag var 4 personal på 2 barn, even better! jag satt o degade, tömde in- och utkorg och drack kaffe. efter lunchen åkte jag hem och sov i 2h, sara kom in o kollade på mig jag vanade till, körde super dreggel och somnade om. sen vaknade jag vid kvart ver tre, käde mig som en människa och har käkat mellanmål med mina ambos som äntligen kommit hem! nu är det träning, imorn dubbelpass (plus klippning-slingning) sen ledigt två dagar äntligen sen mer träning och jobb, sen lite match mot lite herrar och sen GP! det är nog dags att bröja tagga nu.. och alla mysiga volleybollmänniskor  som man inte sett på år och dagar! kul kul!

en update kan man ju säga att detta var, jag hoppas ni inte blev allt för uttråkade och jag ska försöka vara lite bättre på att göra detta..
Postat av: PR

Tillräckligt många för att ett par proppar skulle ryka tydligen..?

Hur blir håret!?

2008-12-30, 12:59:27 -
Postat av: the one

hahaha, det är krig igen alltså? OH YES!

svara på mitt sms bajskorv?

2008-12-30, 20:37:16 - URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!