always wating for something lasting

Det har gått ett år på dagen idag sen jag och Emma pillade in en liten text på foten.. och på årsdagen måste det väl vara värt ett litet inlägg? vi skulle egentligen ha fikat idag, men i denna julstress hinns sån lyx inte med! HAHA, stopp stopp. bra att jag ska hitta en bild att lägga upp och så ser jag att det egentligen var den 19e vi gjorde det? haha, ni kan ju tänka på det imorn...!

appropå imorgon ska jag fixa sista med julklappar är tanken, så en sväng in till stan är ett måste. sen vill jag gärna fixa upp lite här hemma, slå in sista klappar och måla klart på väggen, bestämma träff med min far så jag kan få åka runt o hitta nån bra tapet o sen även tapetsera så det är klart innan den 25e, så det är lite ordning här och jag kan möblera klart etc. Sara har smart nog gått o lagt sig och jag och Ellinor sitter vid varsin dator, lyssnar på Anna Ternheims gamla godingar och gör det vi "måste". men nu ska nog även jag ta och krypa ned...

gonatt på er.

och orosmolnen tynar sakta bort

och jag vänjer mig vid att andas kärlek

vänjer mig vid ett hjärta som slår i samma takt

och händer som flätar mina i varje kall vinternatt

för just här, och just nu

är du precis allt jag vill ha

 

 

Postat av: elin

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR CISSI!

puss och kram elin

2008-12-20, 22:19:31 - URL: http://ellenbollen.webblogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!