det blir aldrig som man tänkt sig!

haha, bättre sent än aldrig.. riight!? well, vet knappt vart jag ska börja. men i fredags var vi ju som sagt och firade marie, eller iaf jag o madde, var och käkade kinamat... det var faktiskt gott och det var himla kul. vi skrattade rätt bra några gånger, tur att vi var i princip ensamma. haha, helt otippat. nåja, det var chill och vi fick lämna marie vid åtta för då skulle hon till adam.. jag och madde gick från willys i superkyla och blåst men var rätt nöjda när vi fick komma hem till våra vara hem. dock kändes det sådääär att sätta sig framför engelskaarbete som skulle skickas in samma kväll.. det var bara att sätta sig och pilla ihop det, men efter typ en halvtimme så kom rikard och gjorde mig sällskap, vi skulle se film och han skulle kolla igenom mitt arbete. och jag fixade ihop det där och vid 23 snåret kom jag på att jag borde skicka det till min bror som inte är allt för kass på engelska.. så det gjorde jag och då började vi kolla på filmen, det blev lite nostalgi med Da Vinci Koden, såg den på bio för typ två år sen.. den är bra! när klockan var 23.55 fick jag lite panik över att min bror inte skickade tillbaka som jag bett honom med ungefär 23.59 så tryckte jag på "skicka" (när jag för övrigt fick skapa en ny mail, för den andra verkar ha kraschat, kanske inte så konstigt eftersom jag skapade den -97!) nåja. fick iväg det nedrans arbete och kände mig grymt lättat. jag och rikard kollade filmen och var klara vid 02 kanske. då fick han traska hem i kylan (moha!) och jag hängde lite vid datan innan jag somnade in.

på lördagen var då dagen vi så länge väntat på. jag, madde, jennifer mfl hade ju smysslat och ljugit hela veckan för att marie inte skulle förstå att vi skulle ha en surprise förfest för henne! skulle komm och hämta henne med ögonbindel, jag skulle egentligen åk hem och "spela kval" men egentligen avr jag ju i falköping hela tiden. vi hade fått ihop alla hennes nära o kära i pincip och allt verkar vara fixat och klart. vid 13.30 när jag just vaknat så får jag ett mess från jennifer "är marre sjuk? gah!". jag kunde bara inte tro på det, fick luska runt massor, skyllde på den där jävla kina maten och sen var det ett faktum; Marie låg med maginfluensa. på hennes överaskningsparty. helloooo, vad är oddsen liksom? hur kunde vi tajma så jävla perfekt!? det var ju bara att bita i det sura äpplet, jaha sa vi, vad gör vi? eftersom vi är ett gäng som aldrig bangar, så fanns ju egentligen bara ett alternativ; köra på ändå. och det var precis vad vi gjorde, följde planerna till punkt och pricka och när dom flesta var samlade (tack tvillingarna för att den ena färgat håret, nu slipper jag skämmas...)så fick marie per telefon reda på att vi satt o hade överaskningsfest för henne. bitter or what?! jag hade typ dött om det hade hänt mig, haha, som sagt vad fan är oddsen att man ska bli sjuk sådär? well, så går det om man jobbar på dagis... illa! well, ni får nog bilder för resten av kvällen, för tydligen så var kvällen inte riktigt som jag mindes den.. eller ja, jag trodde jag bara hängt med elin där inne typ (för övrig en grym tjej) men idag i skolan fick jag reda på att det verkligen inte varit det enda jag gjorde.. haha, jag och jennifer hade tydligen dansat rätt så hett där mitt på golvet, rätt så jävla fulla och kanske inte bara dans... (vi har inte riktigt bestämt när vi ska komma ur garderoben, men håll till godo och döm oss inte!)



haha, enjoy.
Postat av: cissi också.

jag kan knappt komma på något mer deprimerande och frustrerande än att missa sitt eget surprise party! STACKARN.
tur att ni var snygga och körde på i alla fall dock!

2008-02-05, 03:28:14 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: mäds

guuud vilken jävla kväll det blev :D snacka om att röjja järnet liksom!! PUSSAR TILL ALLA SOM VAR DÄR.... snor lite bilder av dig cissi btw haha puss

2008-02-05, 08:37:00 -
Postat av: ernesa

snygga ni är!! synd att marie inte var frisk för det ser ut som om hon missade en hel del:P

2008-02-05, 12:49:51 -
Postat av: Emelie

oj va lång tid. Hur klarar ni er så bra.. måste va jobbigt :( Men de låter bra att du kommer hit sen iaf ! jo med mig är allt bra! lite trött bara. har en del nattjobb så har vänt på dygnet. gjort till helgen då? Puss

2008-02-05, 13:50:19 - URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: Niklas

haha jasså var du full... och du klagar på att jag får minnesluckor :P
hmm inte bara dans...

2008-02-05, 13:57:13 -
Postat av: P

Tur att vi kan roa oss själva iaf med bloggandet då =p

2008-02-05, 16:26:13 -
Postat av: Marie

I'M FUCKING CRYING OVER HERE!

2008-02-05, 17:25:13 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jennifer

niklas du har fått en konkurrent, jag vill också ha cissi. vill du dela med dig?

och cissi, jag tror jag kommit på ett bra sätt att gå ut med ... du vet vad!

2008-02-05, 18:27:55 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Elin D

Du är jävligt grym tösabeten ;) PUSS

2008-02-06, 22:32:40 -
Postat av: Elin D

VART FAN ÄR RÖVBILDEN :P hihih

2008-02-19, 18:04:06 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!