du är värd att dö för

internet har varit nere här. fcuk. blir mkt update på lite tid framöver ;)

nu såhär 3 dagar efter känns det plötsligt så overkligt. som det iof gör både under tiden man är där, och direkt efteråt. Jocke, Martin, Markus, Sami och okänd stod där precis framför mig, sjöng för mig (och alla andra) och jag stod där med staketet pressat mot magen och svettades för fullt. skrek av lycka och det sjuka adrenalinet som pumpar i varenda del av kroppen konstant i de 2h som dom spelade och spelade. det jag verkligen gillade var att dom blandade gammalt med nytt, inte enbart körde grejer från senaste plattan. och när dom börjar med Vy från ett luftslott (min bästa på nya) och sen Sundance kid och sen 10 min... då insåg jag att kvällen i princip redan var fulländad. tack, tack som fan kent.

Postat av: röd

loooooove.
älskvärt.
puss på dig!

2008-02-18, 22:59:00 -
Postat av: ernesa

ser ut som ni hade de grymt kul! puss! ps. saknar dig^^

2008-02-19, 01:32:38 -
Postat av: Marie

pusspusspusspusspusspuuuuuss! det är sånt där som ska upplevas med dig (precis som allting annat. du är värd att dö för).

2008-02-19, 10:54:13 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: cissi också.

jag vill ocksååååååååå!

2008-02-19, 20:56:28 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Lisa J .

LYCKA !

2008-02-20, 20:05:58 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!