who's to say what's impossible?

igår var sollentuna här, det var ett rätt najs möte och efteråt så följde Lina Andréa och Bångman med till lägenheterna där dom t.o.m skulle sova. blev massa snack o mys typ hela kvällen, till ungefär halv 1 tiden när jag körde ut den sista.. haha. såg säkert ut som en solstråle idag i skolan... nåja. mys!

jag vaknade och trodde det var fredag? hallå, har varit i skolan EN dag denna vecka? haha. men sen kändes dagen ganska så bra tyckte jag.. skolan var okej, vi har bytt "ämne" i en kurs.. ni vet ju att jag stickar och pysslar jämt, well, den andra delen i den kursen är musik.. så idag träffade vi vår musiklärare.. givetvis en riktigt cool kille. sjöng och spelade hela tiden. det var mycket trevligt, men hade in hela mitt gäng (HAHA) med mig så det blev lite tråkigt, jag har ju inte några direkta problem med att bjuda på mig, men det har dom andra.. haha. så jag sjöng väl själv typ hela tiden. men äsch. det blir bättre. har friskat upp minnet med gitarrackord och lite sånt. så det kan nog bli kul det här! vi har ju lektion imorn igen, så får se vad vi hittar på! lite ny energi ger det allt..

men sen blev jag mest bara trött, följde med hem till Peter med Sebbe för att öva en timme på naturkunskapen, men när vi börjar lite så inser dom båda att dom nog behövde vara sjuka imorn... "vi MÅSTE ha mvg på det här" och jag har helt enkelt lagt ned det, i alla fall i B kursen, jag oooorkar verkligen inte, men jag får väl öva själv ikväll ändå. dock lovade Sebbe att jag fick messa honom om jag undrade ngt, då hade han ju t.o.m boken hemma. haha, han tjänar ju på att veta vilka frågor som är med.. MEN vi är ju egentligen bara 6 sti kursen, så när dom är borta är vi möjligtvis 4... så får vara diskret. haha. nåja.

men sen kom i alla fall träningen och jag hade Go i början, men jag blev lite seg efter ett tag ändå.. känner mig inte hundra, och lite less på det för tillfället.. men med tanke på lovorden på elverkets hemsida så fick jag sätta igång lite mer på slutet.. Musaka till middag, riktigt gott faktiskt med en underbart fräsch sallad. ye.

nu känns det mest; Tryin? and pissin? me off. som Britney så fint uttrycker det. MEN fick mess från Henke idag som ville ses imorn, och om jag o Jennzo får våra planer som vi vill så löser det sig nog. mera mys! behöver det en fredag. mycket.

well, love to you all!
ps.
(veckans LÄTT bästa: The Wombats - Moving to New York)
Postat av: Anonym

Ja undrar vad du skulle gjort utan mig, tur att jag skickade den låten =p haha

2008-02-21, 20:45:14 -
Postat av: jenn

pusspusspusspuss på dig!

2008-02-21, 21:14:53 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

du kan få mysa med mig meeeed om du vill?

2008-02-21, 21:44:18 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!