how come you always have to have the last word?

tisdag! en ganska så bra tisdag, iof är dom flesta dagar bra dagar hos mig! woho! tummen upp på det! vad harimage301 hänt då i mitt otroligt intressanta liv? vet inte riktigt själv. skola igår, hade en lektion på morgonen och en på eftermiddagen, båda två var helt okej, känner mig dock lite stressad över religionsarbetet, jag tycker typ att det är så intressant att jag skulle kunna göra hela mitt projektarbete om det, men det är ju lite sent, haha så istället blir det massa frågor som bubblar upp och vet inte vad jag ska välja. men som tur har jag ju en "kristen i mitt hus" som alltid ställer upp när jag kommer och fråge-bombar, tack ellinor. (till höger på bilden)

träning igår var div 2 och elit eftersom allsvenskan alltid dubblar o är lediga på måndagr, rätt så najs, gjorde lite smågrejer sådär och jag var mest passare så det var kul. skulle egentligen inte varit med så mkt, men Kalle är inte så bra på att uppskatta tid och så, så det blev hela träningen ändå.. men just igår gjorde det ingenting.

image302idag så har jag gjort lite allt möjligt, hade religion på morgonen, gick och käkade frulle sen och satt o pilla lite på religionsarbete, sen satte jag mig i bibloteket och försökte mig på engelskan. vi har sjuukt mkt att göra där nu! hon är helt galen, nedrans Anna. och jag kommer ju inte ens vara bäst i världen på engelska, eller? vi får verkligen hoppas det. när jag satt där o lyssnade på min musik (och inte alls pluggade ssm jag skrev tidigare) så kommer Jennifer (clownen på bilden) gående utanför fönstret och jag knackar hejvilt och jennifer vinkar tillbaka och kom in och gjorde så jag slapp låtsas-plugga, hade ju bättre saker för mig... haha. lite engelska lektion på det, med typ tusen nya uppgifter, BUHU jag kommer ta livet av mig. för att sedan knalla vidare på svenska där vi pratade om simpsonsfilmen och hur många andra tusen filmer som dom gjort parodi på i den.. när man väl börjar tänka är det verkligen hur många som helst. fick även lite annat att plugga där, KUL, så jag slipper sitta tomhänt på lektionerna.

sen fick jag lite mat och blev glad igen, vidare på naturkunskap tror jag, eller jo det var det. innan dess sprang jag även till min andra naturkunskapslärare för att få reda på provet jag skrev i fredags. självklart hade jag itne fått ngt betyg skrivet på för att dom inte riktigt kunde bestämma MVG gränsen, gissa vem som ligger precis där och velar. suck, kan hon inte bara vara lite sjysst denna gång? haha, juste, har inte berättat när hon blottade sig för oss förra veckan. Hon hade nämligen en tröja på sig som man liksom knyter ihop, som på barn, en knut under ena armen och sen en på andra. well, den ena knuten gick upp. och det blev liksom sådär jobbigt pinsamt när man inte riktigt visste var man skulle kolla när tröjan sakta blottade mer o mer av hennes BH (BRÖST). haha, tillslut så liksom fnissade typ alla (utom Sebbe som "inte sett ngt?") jag tyckte det var SÅ jobbigt. liksom skulle man säga nått eller inte? framför alla typ "fröken, du visar hela din tutte" ? hon kanske inte hade uppskattat det heller.. men sen när några i min klass typ inte kunde hålla sig och hon såg vart blickarna hamnade på henne så sa hon nått i stil med "åh, så snygg jag var då!" och hon lyckades hålla sig rätt bra ändå (tänk er nu inte en 55 taggare, utan snarare 35 kanske) och jag kunde pusta ut. men ändå inte låta bli att garva lite.. nåja. en lite parantes sådär...

skulle ju if på NKB lektion sen, men den krockar ju med volleyn, så idag han jag vara med 15 min. verkligen givande. men kunde iaf flytta lektionen lite vilket är rätt så himla bra för mig. kan ju inte skryta med att jag är bäst på NKB iaf.. well, träning med ThinkPink som gick rätt så himla bra, lite ditt o datt, fast började med för mkt tävlingar tror jag, och vi har ju några som är RÄTT så tävlingsinriktade, så vi slutade typ i två camp sen. haha. nåja. lite fys på det och sen TACOS i matan, woho. (sa jag att det var en bra tisdag?) hem och satte sig med PLUGG. (bra tisdag?) samhäll... jag (på den lilla bilden) har ju gjort om hela uppgiften min lärare gett mig, jag tänkte att om jag bara följer målen som är för kursen, så kan hon ju inte ge mig nått annat än de betyg jag förtjänar? (kom igen, jag valde Kalla Kriget för att hon ville det, jag har insett att det är lönlöst, skriver lite om ideal istället). tänkte att jag verkligen skulle skriva klart till kl21 när en viss MissGynning skulle ploppa upp i rutan. strax efter 8 kom massa thinkpinkare ned och började äta upp min toffifee jag vann i söndags, okej sa jag, spottar ju ändå bara ut nötterna. sen fick jag fortsätta jobba och kom ju ändå rätt långt. så det får duga. sen var det Gynning med Emma och sen lite msn med bra people.

skriver om min morgondag imorn, det borde jag ha tid med.♥
Postat av: jennifer

hej, det är jag som är clownen jennifer.

2008-01-30, 19:24:31 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!