I say why can't we agree to disagree



Bjuder på lite bra musik fredagkväll. enjoy.

Lovisa fyller 19 idag och hon bjöd på 3 tårtor och annat mys. lite let's dance, tills jag bytte över till P3 guldgalan. den var väl okeeej får man säga. Åh, har ju några män som lätt kan vara giftemålsprojekt, eller en nattsprojekt. haha, tänk om man ändå skulle stöta på nån någonstans! vi får väl se...

vet nån hur man ändrar MSN så att det inte är på italienska? eller vet iof inte ens om det är italienska, men ngt väldigt look a like. tur som är så kan jag ju msn rätt bra, men ändå. fattar inte ens varför det blev så. pust.

imorn är det Valla.. vi vill bara spela bra och snabbt så vi får så många timmars vila emellan tills nästa match. ska funktionera allsvenskan direkt efter innan jag ska hem till mina morötter med dipp! haha.
Postat av: NIRRE!!!

jahaaa ja.. då kanske du skulle försöka leta upp någon av dem då.. var där inga snygga tjejer till mig va? Som jag kan gitfa mig med kanske..

2008-01-19, 00:15:04 -
Postat av: Cissi.

niklas: jag ska inte gifta mig när jag är 18.. men du är ju så gammal så det kanske vore på tiden att du letade reda på nått.. innan det är försent.

2008-01-19, 11:13:27 - URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: ernesa

wioo, tackar, är faktiskt självlärd denna ggn:D jag längtar massoooor!! lycka till idag gumman, kick some team valla butt!! ÄLSKAR DIG

2008-01-19, 13:25:11 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!