let's escape into the music

jag måste bara börja med att berätta: pratar med min uunderbara josie jo på msn. det mest sinnessjuka är att hon fyller 11 i år, för mig är hon typ 4a? haha. jag vet, alltid samma sak. nåja. pratade som sagt med henne, frågadeimage306 hur varandra mådde, berättade att vi saknade varandra and so on. jag frågar (givetvis) hur det går med killarna (om jag ska spöa nån) så berättar hon "det går jättebra! är disco på fredag!" haha, betyder det att hon hoppas på att hon ska få nått eller vad? vad är det som får det att gå så bra? nåja, jag frågar om hon bestämt vad hon ska ha på sig, hon svarar "jaa, det är fjååårtis tema!" hahha, jag typ garvade redan där, är inte alla hennes polare fjårtisar tänkte jag. men jag frågade iaf vad man skulle ha på sig, då fick jag svaret "ää fjåårtis kläder! svea mössa ksss tröja/byxor jätte mycket smink och hår sprej " HAHA, så fruktansvärt kul, ni som inte kommer från sthlm (no offence) kanske inte har samma fjårtisar där ni är, men det stämmer så jävla bra! ksss byxorna är verkligen en bas, en svea mössa och mycket smink och skit på det (fatta gött att gå på disco med mjukisbyxor, OCH vara rätt klädd). skulle vilja se henne. jag frågade om hon inte redan var klädd så, då svarade hon: "öö nej jag är inte fjåårtis!!!! " vilken tur! tänker jag, min lilla bebis ska ju vara bäst.

resten av dagen då? jo, sov till 10. stoppade i mig några knäckemackor och började plugga på engelskan, svarade på några frågor och så som skulle vara klart till fredag. vilket jag han klart med, sjukt skönt. men är ju inte klar, har ju en hel del grejer att ta itu med, vilket jag borde göra nu. ska duscha först bara... nåja, käkade lite pannkakor jag image307hittade i frysen till lunch och så tog jag o Sara sällskap till engelskalektionen. den gick rätt fort, satt mest o renskrev (HAHAHA, sjukt kul ord), suck. sen hängde jag i matan med lucas en stund, som vanligt. sen skulle jag på cykeljakt, gick ner till holgers, dom hade en barncykel att sälja mig, nej tack. gick upp till racerdepån och där fanns inget att hämta heller, vilket resulterade i ungefär 30min powerwalk innan träningen. men ganska besviken var jag... well, träningen var helt okej, inag matcher i helgen (efter som det är U21 kval) så vi spelade mixade lag och hade turnering. jag var passare och libro, ja inte samtidigt då, men i olika set. karin klagade på mina pass (för hon fick inga) och Lovisa var helnöjd, gissa varför? Sofia var passare sen, men då insåg Karin att Lovisa fick lika många pass denna gång och Karin förstod äntligen kopplingen... haha, gulle.

raggmunk i matan! många plus i kanten på det! tog med många hem så kan jag leva på nästa månad, haha. grrreat! nä det gillar jag skarpt. gick med emma hem och vi pratade om massa gamla avsnitt av i manegen med glenn killing, HAHA, så sjukt bra. måste kolla på det nån dag snart tror jag. det borde ni med göra.. haha, nä nu dusch och plugg! woho.

Ni får ett litet klipp från "Ben & Gunnar - en liten film om manlig vänskap", lätt en av dom bästa filmerna, och en scen där det finns sjukt många bra citat. love it!


Postat av: cissi också.

Vilken sjukt klipp, haha!
Är den söta icke-fjortisen din lillasyster? :D

2008-02-01, 08:46:50 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Karin

Man kan ju inte alltid vara bäst juu, jag lämnade lite plats åt lovisa, hon behöver ju lite självförtroende (?!) :P
Hahaa, tedrickande nästa vecka ?
Pusss!

2008-02-01, 10:24:54 - URL: http://karinen.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!